شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
دارنده مدال نقره جاکارتا در رشته کاراته

حفظ حجاب از هر مدالی برایم مهم‌تر بود/ خود را برای مسابقات جهانی اسپانیا آماده می‌کنم

شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 637643
دارنده مدال نقره جاکارتا در رشته کاراته با بیان اینکه دوست داشتم گردن آویزم طلا باشد ولی متاسفانه نشد و با دید مثبت خود را برای مسابقات جهانی اسپانیا که دو ماه دیگر برگزار می‌شود آماده می‌کنم، گفت: حجاب اعتقاد قلبی من است و حفظ آن برایم از هر مدالی مهم‌تر بود.
حفظ حجاب از هر مدالی برایم مهم‌تر بود
به گزارش جهان نيوز، ظهر امروز بانوی افتخارآفرین قائم‌شهری در مسابقات آسیایی جاکارتا مورد استقبال پرشور مردم ورزشکار این شهر قرار گرفت.

رزیتا علیپور افتخارآفرین قائم‌شهری در مسابقات ۲۰۱۸ اندونزی بود که توانست مدال نقره این رقابت‌ها را در رشته‌ کاراته به‌دست آورد.

علیپور بعد از شکست حریفان قدر خود در این آوردگاه با شایستگی تمام به فینال راه پیدا کرد و در نتیجه به دلیل دریافت امتیاز هانتی توسط حریف، این بانوی شایسته قائم‌شهری به مدال نقره دست یافت.

ده ورزشکار از قائم‌شهر به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی اعزام شدند و تا به امروز بهداد سلیمی در رشته وزنه‌برداری و رزیتا علیپور در رشته کاراته توانستند مدال طلا و نقره این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

رئیس اداره ورزش شهرستان قائم‌شهر در این مراسم با بیان اینکه در رشته کاراته مربیان صاحب نامی داریم و کاراته ما در کشور نمونه است، اظهار کرد: امید داریم در المپیک ۲۰۲۰ علیپور را داشته باشیم.

فرشید قدیمی افزود: در بازی‌های آسیایی جاکارتا هفت نماینده داشتیم و سهم مدال آوری قائم‌شهر در این رقابت‌ها بیشتر از سایر شهرستان های مازندران بود و این برای شهر کوچکی مثل قائم‌شهر حائز اهمیت است.

وی گفت: در ادامه رقابت‌ها، امروز میثم میرزایی همراه با تیم ملی بسکتبال در فینال به مصاف تیم چین می‌روند تا مدالی دیگر را برای قائم‌شهر به ارمغان آورد.

بانوی کاراته‌کا قائم‌شهری و دارنده مدال نقره مسابقات آسیایی جاکارتا با بیان اینکه موفقیتم را مدیون خانواده و مربیانم هستم، اظهار کرد: مسابقات آسیایی آوردگاه سختی بود و همه ورزشکاران با برنامه ریزی شرکت کرده بودند.

رزیتا علیپور افزود: تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم تا به فینال برسم و کاملا مهیای مسابقه بودم.

وی تصریح کرد: دوست داشتم گردن آویزم طلا باشد ولی متاسفانه نشد و با دید مثبت خود را برای مسابقات جهانی اسپانیا که دو ماه دیگر برگزار می‌شود آماده می‌کنم.
علیپور با بیان اینکه حریفم از کشور چین با رنکینگ یک بود، اظهار کرد: امیدوارم با تلاشم بتوانم این حریف را در فینال مسابقات جهانی شکست دهم.

این مدال‌آور قائم‌شهری در پایان گفت: حجاب اعتقاد قلبی من است و حفظ آن برایم از هر مدالی مهم‌تر بود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *