پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کرملین از سفر احتمالی پوتین به فرانسه خبر داد

شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 637542
به گفته سخنگوی کرملین، پوتین احتمالا به دعوت دولت فرانسه در اواسط پاییز امسال برای شرکت در بزرگداشت صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول، به پاریس سفر خواهد کرد.
کرملین از سفر احتمالی پوتین به فرانسه خبر داد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، "دمیتری پسکوف" سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری این کشور احتمالا در مراسم جشن بزرگداشت صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول که در ماه نوامبر سال جاری (اواسط پاییز) در فرانسه شرکت خواهد کرد.

پسکوف در پاسخ به سئوال خبرنگاران در این باره، گفت: «مسلماً چنین پیشنهادی از طرف مقامات پاریس در این باره انجام شده و این مسئله از طریق کانال‌های دیپلماتیک  در حال بررسی و مورد توافق قرار  گرفتن است.» به گفته وی، اگر چنین تصمیمی اتخاذ شود، کاخ کرملین به طور رسمی آن را در زمان مناسب اعلام خواهد نمود.

سخنگوی کرملین همچنین در پاسخ به سئوال دیگری تایید نمود که فراهم سازی مقدمات برگزاری نشست سه‌جانبه روسای‌جمهوری روسیه، ایران و ترکیه در تهران برای تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور ماه) در حال انجام است. وی یادآور شد که در حاشیه این نشست دیدار دوجانبه‌ای نیز رهبران روسیه و ترکیه انجام خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *