پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

فرافکنی ضدایرانی ائتلاف متجاوز سعودی

پنجشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب: 637383
ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه فرافکنی‌های خود مدعی شد که گزارش اخیر سازمان ملل به نقش ایران در حمایت از حوثی‌ها اشاره‌ای نکرده است.
فرافکنی ضدایرانی ائتلاف متجاوز سعودی
به گزارش جهان نيوز به نقل از المیادین، ائتلاف متجاوز سعودی گزارش کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل در خصوص یمن را محکوم کرد.

ائتلاف متجاوز سعودی مدعی شد که این گزارش درباره عدم تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه به یمن مرتکب خطا شده است.

این ائتلاف افزود: گزارش سازمان ملل دلایل وقوع درگیری در یمن را نادیده گرفته است و این گزارش منصفانه نیست و ما به صورت قانونی به آن واکنش نشان خواهیم داد.

ائتلاف متجاوز سعودی مدعی شد که گزارش سازمان ملل به نقش ایران در حمایت از حوثی‌ها اشاره‌ای نکرده است.

ادعای ائتلاف متجاوز سعودی در خصوص نقش ایران در حمایت از نیرو‌های یمنی در حالی مطرح شده است که مقامات دولت قانونی یمن بار‌ها تاکید کرده‌اند که هیچ نیروی ایرانی در یمن حضور ندارد و موشک‌های شلیک شده به مواضع متجاوزان ساخت ایران نیست.

در گزارش سازمان ملل درباره یمن آمده است که حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی در یمن تلفات جانی زیادی بر جا گذاشته است که در برخی موارد به سطح جنایات جنگی می‌رسد.

در پی حملات اخیر جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به استان صعده و الدریهمی واقع در استان الحدیده دستکم ۸۲ کودک یمنی به شهادت رسیدند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *