جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

علی اکبری طلایی شد/ کاروان ایران به هجدهمین نشان زرین دست یافت

چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب: 637339
الیاس علی اکبری نماینده وزن 81 کیلوگرم تیم ملی کوراش کشورمان در فینال بازی‌های آسیایی اندونزی به مدال طلا دست یافت.
کاروان ایران به هجدهمین نشان زرین دست یافت
به گزارش جهان نيوز، یازدهمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی از صبح امروز(چهارشنبه) آغاز شده است  که در وزن منهای ۸۱- کیلوگرم مردان الیاس علی اکبری در دور نخست برابر «ندیر ابدردیف» از ترکمنستان پیروز شد.

الیاس علی اکبری در یک هشتم نهایی برابر «رحمان» از اندونزی پیروز شد و با کسب دومین پیروزی متوالی به یک چهارم نهایی رسید. «الیاس علی اکبری» با پیروزی برابر «باین موخ» از مغولستان  به نیمه نهایی راه یافت و در نیمه نهایی به مصاف ازبکستان رفت و با شکست این حریف به فینال بازی‌های آسیای راه یافت. در فینال علی اکبری با شکست حریف خود به مدال طلای بازی‌های آسیایی دست یافت.

در وزن منهای ۸۱- کیلوگرم مردان امید تیزتک در دور نخست برابر «اومیروف» از ترکمنستان پیروز شد. امید تیزتک در یک هشتم نهایی برابر کوهی سوئدا از ژاپن پیروز شد تا با دومین پیروزی خود راهی یک چهارم نهایی شود.امید تیزتک» با برتری مقابل «محمد» از افغانستان و به نیمه نهایی رسیده و برنز خود را قطعی کرد. تیزتک در نیمه نهایی به مصاف تاجیکستان رفت و با شکست مقابل این کوراش کار به مدال برنز دست یافت.

لازم به یادآوری است که امروز، آذر کولیوند نماینده وزن 63 کیلوگرم در دور نخست برابر بیجو بینشا از هند پیروز شد تا در یک هشتم نهایی با کوباشیوا از قزاقستان روبرو شود. وی در یک هشتم نهایی با مصاف قزاقستان رفت و شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین زهرا نادری نماینده وزن 63- کیلوگرم تیم ملی کوراش بانوان در دور نخست برابر چوی اون سی از کره جنوبی پیروز شد. وی در یک شانزدهم نهایی به مصاف اندونزی رفت و این دیدار در پایان به سود میزبان به پایان رسید تا نادری نیز از گردونه رقابت ها حذف شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *