چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۴۲

بریان هوک: نمی خواهیم رژیم ایران را تغییر دهیم!

سه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب: 637095
نماینده آمریکا در امور ایران در سخنانی علیه تهران ادعاهایی را مطرح کرد.
بریان هوک: نمی خواهیم رژیم ایران را تغییر دهیم!
به گزارش جهان نيوز، به نقل از اسکای نیوز، "بریان هوک" نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و رئیس گروه اقدام ایران طی سخنانی در بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها ادعاهایی را علیه ایران و نیروهای انقلابی کشورمان مطرح کرد.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: نظام ایران آزادی‌های دینی را سرکوب می‌کند و نسبت به هرگونه تفکر جدید مسامحه در این کشور به خرج نمی‌دهد.

هوک همچنین مدعی شد که نظام ایران مانند مافیا است که با نام دین اموال ملت ایران را غارت و آن را برای حمایت از تروریسم خرج می‌کند.‎

نماینده آمریکا در امور ایران همچنین مدعی شد که ملت ایران از دولت خواسته‌اند که از سوریه خارج شود.‎

هوک در ادامه ادعاهای خود افزود: تهران حوثی‌ها را به موشک تجهیز می‌کند تا به وسیله آن ریاض هدف قرار داده شود.‎

این مقام آمریکایی در ادامه گفت:‌ ایرانی‌ها شب و روز شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، اما وزیر خارجه ایران دکترای خود را از آمریکا گرفته است. ما می‌توانیم تاثیرات ذهنیت انقلابی را در منطقه ببینیم. ایران همچنان به حملات حماس علیه اسرائیل کمک می‌کند و از حوثی‌ها حمایت می‌کند.

وی اظهار داشت:‌ رژیم سعی می‌کند اروپا را قانع به ماندن در توافق هسته‌ای کند، اما تلاش به انجام اقدامات تروریستی مخفیانه در اروپا دارد.

هوک همچنین مدعی شد: ایران به حزب الله لبنان 700 میلیون دلار سالانه می دهد. ایران سالانه 100 میلیون دلار سالانه به گروه ‌های فلسطینی از جمله حماس و جنبش جهاد اسلامی می دهد.

نماینده آمریکا در امور ایران در ادامه گفت:‌ ما یک کمپین فشار را شروع کرده‌ایم تا از منافع آمریکایی‌ها دفاع کند. مسیر اول این فشارها تحریم‌ها هستند. شش دور از تحریم‌ها علیه ایران در دوران ریاست جمهوری (فعلی) اعمال شده‌اند. ما قصد داریم که واردات نفت از ایران را به صفر نزدیک کنیم. کمپین فشار ما به افشای مسیرهای درآمد ایران ادامه خواهد داد. 12 بندی که وزیر خارجه پامپئو پیشتر اعلام کرد، اهداف ما هستند.

برایان هوک ادامه داد: برجام قرار بود فرآیند مطیع کردن ایران نسبت به هنجارهای بین‌المللی را تسریع بخشد. اما ایران به حوثی‌ها موشک‌هایی داد که به سمت ریاض شلیک شد و همچنان از حملات حماس علیه اسرائیل حمایت می‌کند و همچنان جوانان افغان، عراقی و پاکستانی را برای نبرد و مرگ در سوریه به خدمت می‌گیرد.

وی همچنین مدعی شد: ایالات متحده و امارات شبکه مبادله ارز که میلیون‌ها دلار نیروی قدس را منتقل می‌کرد، مختل کردند.

رئیس گروه اقدام ایران در خصوص واکنش های اروپا در زمینه سیاست آمریکا در قبال ایران گفت: من اینگونه توصیف می کنم. ما رفتارهای بدی را برای رسیدن به برجام تحمل کردیم و رفتارهای بدتری را برای حفظ آن تحمل کرده‌ایم. آنچه که ما تلاش می کنیم در گفتگوهای با سه کشور اروپایی انجام دهیم پرداختن به نواقص توافق هسته‌ای است. ما نیازمند اطمینان کافی از دیپلماسی خود هستیم تا اینکه ابتکارهای عمل های خود از جمله تحریم ها و عوامل بازدارنده، به همه ابعاد رفتار مخرب ایران بپردازند. من توصیه می کنم که انفعال می تواند ریسک های گسترده‌ای را داشته باشد. 12 هدفی که پامپئو گفت، قبل از توافق اهدافی بودند که مورد اجماع جامعه بین المللی بودند. 

وی مدعی شد:‌ ما خواهان تغییر رفتار ایران هستیم و هدفمان تغییر رژیم نیست.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بزک نمیر بهار میاد
Iran, Islamic Republic of
این مائیم که به زودی امریکا بزرگ رو به جای خاورمیانه بزرگ تقدیمتون میکنیم.به جای لی لی پوتی کردن کشورهای خاورمیانه ،این امریکاست که میشه دهها لی لی پوت.
United States
خدا رو شکر خیالمون راحت شد
داداش کوچیکهء سرگرد کسلر؛ سریال رتش سری
Italy
بریان هوک؛ دقت داشته باش ایرانیها از 27 سال پیش زمان پخش اول سریال ارتش سری و همچنین پخش جندین بارهء آن؛ کلاً با کسلربازی مخالف هستند، ضمناً اساساً کسلربازی در ایران جواب نمی دهد چون ایرانیها خود یک نموره (یک خورده) خودشون متخصص در زمینهء کسلربازی هستند. اینها را به اربابانت هم بگو دادش کوچیکهء سرگرد کسلر.
سیامک
Iran, Islamic Republic of
نچایی!!
فعلا که کمتر از 25 سال مونده اسرائیل نابود بشه
حتما تو همین حدود هم آمریکا تکه پاره خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
نه جون من بیا تغییر بده
اگه شما می تونستید خاک ایران رابه توبره می بستید
خوب گفتند... "گربه دستش به گوشت نمی رسه می گه بو میده"
Iran, Islamic Republic of
شاید بهترست بگویید نمی توانیم تغییر دهیم.
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بيند پنبه دانه اين دو تابعيتي ها و اقا زادها و باباييهاي گرين كارتي رابه سزاي اعمال كثيفشان ميرسانيم و شما هر جي رويا ديديد بر باد فنا ميرود
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
متأسفم برای دولتمردان خودمون که چقدر راحت در قضیه برجام و اتفاقات بعد از برجام از آمریکایی ها رو دست خوردند!!!
من نمی دونم این خبر چقدر صحت داره ولی در فضای اینستاگرام بیان شده که جان کری وزیر خارجه پیشین آمریکا گفته «به نوه هاتون بگید که چه جور در یک اتاق وزیر خارجه ایران را محکوم و مغلوب کردم»!!!!!
یا اینکه وندی شرمن گفته بدون شلیک حتی یک گلوله هسته ای ایران را نابود کردیم.
خب نابود شد؛ که شد؛ چرا دولتمردان ما فریب خوردند و نتونستند جلوی تحریم ها را بگیرند!!!!! ؟؟؟؟ تا مجبور نشند بگند «ما اشتباه کردیم»!!!!
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
مردم عزیز ما بدونند که تا زمانی که اسرائیل غاصب در منطقه غرب آسیا)(خاورمیانه) حضور داره؛ این منطقه و مردم کشورهای این منطقه رنگ آرامش نخواهند دید!!! بخدا آمریکایی ها به چیزی جز نابودی ملت های این منطقه فکر نمی کنه!!!!
جهان نیوز عزیز، پیشنهاد می دهم در خصوص مسائل تحلیلی کتاب های سیری در تلمود، پروتکلهای جهانی صهیون، روزی که جهان دگرگون شد، عملکرد صهیونیسم نسبت به جهان اسلام، صهیونیسم بین الملل و جهان اسلام و... در رسانه شما نقد و بررسی بشه!!!!
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
دولت آمریکا بعد از خروج از برجام با هدف افزایش فشارهای روانی. اقتصادی و عملی سعی در ایجاد التهاب و بحران در کشور داره. البته تئوری اینها مبتنی بر تئوری های ریچارد نیفو در کتاب هنر تحریم هاست. البته نباید از کم کاری و غفلت مسئولین دولتی خودمون بگذریم چه بسا که مفسدین داخلی با سیاستمداران آمریکایی اسرائیلی در ارتباط باشند. بهر حال هدف نهایی این قماش کثیف از بین بردن امنیت و آرامش کشور به بهانه های اقتصادی است. بعداز ناکامی در کودتای سیاسی سال88 دشمن کودتای اجتماعی-اقتصادی با محوریت رویکرد انتخاباتی را در دستور کار گرفته
Iran, Islamic Republic of
هیچ غلطی نمیتوانید بکنید
میزان
Netherlands
نمی خواهیم رژیم ایران را تغییر دهیم!
نمی باید چنین باشیم که هر سگ یا گربه ای در باره نظام مقدس جمهوری اسلامی اینگونه سخن براند.
ما می توانیم بهترین باشیم ، باید امت رسول الله (ص) بهترین باشد.
Iran, Islamic Republic of
سگ و گربه که خوبه، اینا بیشتر به لاشخور و کفتار شبیهن!
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
این خالی بندیها همش برا مرعوب کردن امت ماست! اون ریگان و بوش کوتوله وحشی که تازه تو امریکا وجهه اجتماعی داشتن طبق فرموده امام (ره) هیچ غلطی نتونستن بکنن چه برسه به این ترامپ افسار پاره کرده که حتی تو خود امریکا هم مقبولیت چندانی نداره!
France
گستاخ ها باتمام و کمال پررویی پول به براندازان میدهند ولی ایران را تحریم و به نقض حقوق بشر متهم می کنند
علی
Canada
۷۰۰ حزب الله و ۱۰۰ حماس ۲۰۰ تا هم حوثی ها ۵۰۰ تا هم به عراق و ۷۰۰ تا هم به سوریه......جمعا ۲۲۰۰ میلیارد دلار در سال !!!! اگر این مبلغ در داخل هزینه میشد( هر ساله) الان حداقل از امارات شهرهای ما شیک تر بودند!!! و اگر برای ساخت کارخانه ها هزینه میشد لااقل هم سطح مالزی و ترکیه میشدیم!!!!
گمنام
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست این امار درست باشد تازه اگرم درست باشد برای امنیت خودمان این هزینه ها شده است وگرنه الان داعش بالای سرمان بود ناموس و جان و مالمان به یغما رفته بود
France
اگر به یک مجلس درست و دولت درست رای میدادید با همون بودجه ۱۲ میلیون دلاری مملکت رو در حد زمان حضرت سلیمان میساختیم احتیاج نیست انقدر حرف الکی بزنید ایران ۲۲۰۰ میلیون دلار اصلا نداره جمع بودجه نظامی ۱۲ میلیون دلار هست
Iran, Islamic Republic of
خدا شفایت بدهد! برای بعضی ها این چند روز دنیا همه اش شکم و شهوت و شهرت و شیک بودن است و از آدمیت و حریت و انسانیت و شرافت بویی نبرده اند!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا. اگه این مبالغ داخل کشور و برای مردم هزینه میشد همه در رفاه بودن اونوقت مردم خودشون اجازه نمیدادن کسی چپ به کشورشون نگاه کنه. اونوقت واقعا امریکا هیچ غلطی نمیتونست بکنه و نیاز نبود برای حفظ کشور به همسایه ها باج بدید . لطفا سانسور نکن
Iran, Islamic Republic of
😊😊هول نشو داداش ! لااقل بودجه ایران رو نگاه بکن بعد !...
...
Iran, Islamic Republic of
ولی ما می خواهیم اول آدم بشویم نه مثل مالزی و ترکیه و ژاپن و اروپا در اوج فساد و فحشا و فلاکت اخلاقی و فاصله طبقاتی....
Canada
خوب الان آدمیم دیگه؟؟!! با اقتدار و اقتصاد قوی نمیتوان آدم بود؟ حتما باید فقیر و ضعیف باشیم تا آدم باشیم؟
Iran, Islamic Republic of
مطمئنیم آدمیم؟ البته بعضی هستند ولی عده ای در ظاهر مثل آدمند ولی رفتارشان نشان می دهد که با آدمیت فاصله دارند. در ضمن اینها که دنبال مالزی و ترکیه هستند کاری به دین و ایمان و آدمیت ندارند می خواهند از نظر مادی مثلا مثل ژاپن شوند ولی حالا اگر دین هم نبود نبود. الان هم اگر هنوز کاملا کشورمان را آباد نکرده ایم و هر جا نقص داریم این بخاطر عدم تبعیت از دین و الگو قرار دادن کفار است ولی حاضر نیستیم این را قبول کنیم.
Iran, Islamic Republic of
منم یه میلیارد گرفتم اونم جمع کن!!!!!
خجالت نکش دوست داری زیادترش کن!
Canada
یک میلیارد ریال قابلتو نداره.!!! نوش جان!!!
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
جناب کامپیوتر! فرض بر اینکه این اعدادِ زایده تخیلات ذهن بیمار شما و بریان هوک درست باشه، اگه جمع بزنی تازه میشه 2.2 میلیارد دلار نه 2200 میلیارد دلار!!؟؟ بهتره کمی ریاضی کارکنی تا یهویی اینطور فیوز نپرونی!
(700+100+200+500+700)میلیون =2.2 میلیارد
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
اولا این هزینه های که اعلام شده بر چه مبنایی هست!؟ اینکه بریان هوک بگه 700 میلیون دلار برای حزب الله و... که من باور نمی کنم به این دلیل که ایشون از اساس با ایران و ایرانی مخالفه!!! شرایط، شرایطی هست که هر دروغی به این و اون نسبت داده میشه؛ دوما یادمون باشه که داعش تا مرز های ایران در استان های کرمانشاه و کردستان و ارومیه اومد. به طوری که جلال طالبانی دست به دامن ایران شد چون عراق هم خودش درگیر با داعش و تروریست ها شد و لذا برای ایجاد امنیت در کشور مجبور به هزینه شدیم. تا داعش و امثال داعش را از مرزها کشور دور کنیم. سوم اینکه در حال حاضر تروریست ها با فرماندهی آمریکایی ها در شرق کشور در حال تجهیز شدن هستند!!!!و احتمال درگیری در مرزهای شرقی کشور وجود دارد در حالیکه اونجا دیگه حزب الله و حماس و... وجود ندارند؛ بعد نسیت سری به اسناد مکتوب صهیونیست ها در پروتکل هاشون بزنیم.
Canada
با یک دهم این پول میشد ارتشی درست کرد که بابای داعش را جلوی چشمش میآورد. بیشتر این پولها هزینه ی کمک به سازمانها و ارگانها و خرید طرفدار و کلی هزینه های تبلیغاتی و حقوق کارمندان و هزینه های عمرانی کشورهای دیگر و ..... است و نه فقط مبارزه با داعش. جنگ حوثی ها که کلی کشته داده و اصلا فایده ای برای ما و خودشان ندارد و حماس و عراق خائن که همواره نمک خورده اند و نمکدان شکسته اند.....
Iran, Islamic Republic of
راست می گوید می خواهد اسم جمهوری اسلامی باشد ولی محتوایش نباشد. کاری که عده ای در مسند مدیریت در کشور دارند انجام می دهند.
Iran, Islamic Republic of
چشم امید آمریکایی ها به فساد در ایرانه
Iran, Islamic Republic of
ایران شما رو تغییر خواهد داد.
آقای بریان اگه فکرش را هم بکنی «بریونت »می کنیم!
Iran, Islamic Republic of
چهل ساله این حرفای مفت رو از مقامات امریکایی شنیدیم اگر دولت ما ضعیف عمل نمی کرد واین جماعت از این غلطا نمی کردن
Iran, Islamic Republic of
از تو گنده تراش دق مرگ شدن
مجید
Iran, Islamic Republic of
نمی توانید این کار بکنید اگر خیانت عوامل شما نبود تا این اندازه گستاخ هم نمیشدید
Iran, Islamic Republic of
FATF را به دشمن هدیه ندهیم. دشمن با این لوایح راضی نخواهد شد. نمایندگان اقلا یک بار لوایح ذلت بار را بخوانند و کارشناسان آن را نقد کنند.به وعده های برجامیان گوش ندهید.
Iran, Islamic Republic of
تو ایران ضرب المثلی هست که میگه "... خودتی"
Sweden
جدی نمیخواهید؟ حالا بیایید بخواهید!
ولی ما تا تا شاخ شیطانی را تان نشکنیم ارامتان نخواهیم گذشت! این رسم فطرت تاریخی است.مرگ بر امریکای ظالم و جهانخوار مرگ بر ایادی شیطان بزرگ
Sweden
جناب علی آقا! نظر دهنده ۹.۵۱ دقیقه.
یا اشتباه نوشتی یا اصلا نمیدونی ۲۲۰۰ میلیارد یعنی بودجه ۱۰ سال کل کشور ما!!! آنوقت ما چه جوری توی یه سال ۲۲۰۰ میلیارد دادیم به متحدین مان؟ اگر صداقت دارید بیا همین جا این اشتباه شگفت انگیزتان را اصلاح بفرمائید. بی دلیل نیست بسیاری فریب آمارهای ناشیانه و بعضا مغرضانه را میخورند.