جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پهلوانی طلا را با نقره عوض کرد

سه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب: 637077
جعفر پهلوانی نماینده وزن 90+کیلوگرم کوراش کشورمان با شکست مقابل نماینده ازبکستان به مدال نقره بازی‌های آسیایی دست یافت.
پهلوانی طلا را با نقره عوض کرد
به گزارش جهان نيوز، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی 2018 در حالی پیگیری می‌شود که مسابقات کوراش از صبح امروز(سه شنبه) آغاز شده است. در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم «جعفر پهلوانی» که با غلبه بر نمایندگانی از تاجیکستان٬ هند و قرقیزستان به نیمه نهایی رسیده بود در این مرحله به مصاف «تورائف» نماینده قدرتمند ازبکستان رفت و در حالی که حیف یک سر و گردن از او بلندتر بود در پایان چهار دقیقه مبارزه جانانه پیروز شد و به فینال رسید. پهلوان در فینال به مصاف «خسمدینوف» از ازبکستان رفت و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده ازبکستان به پایان رسید و پهلوانی به مدال نقره دست یافت.

محمدعلی ذاکری دیگر نماینده کشورمان در وزن ۹۰+ کیلوگرم مردان در دور نخست برابر "منصور سروری" از افغانستان در حالی که پیش بود٬ شکست خورد و حذف شد. بهزاد وحدانی دیگر نماینده وزن 66- کیلوگرم تیم ملی کوراش مردان کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف چین تایپه رفت.  وحدانی در دور نخست برابر «چان هو چنگ» از چین تایپه ضربه فنی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن  ٥٢- کیلوگرم طاهره آذرپیوند نماینده کوراش بانوان در یک هشتم نهایی برابر دایسیم بایو از قزاقستان به پیروزی رسید و به یک چهارم راه یافت. طاهره آذرپیوند در یک چهارم نهایی برابر «عبدالمجیدووا» از ازبکستان شکست خورد و حذف شد.

قنبرعلی قنبری دومین نماینده کشورمان امروز در وزن ۶۶- مردان در دور نخست برابر عثمان علی اف از قرقیزستان به برتری دست یافت و راهی یک هشتم نهایی شد، قنبری در این مرحله به مصاف  دامن از قزاقستان رفت و با ضربه فنی برنده شد تا با کسب دومین پیروزی خود به یک‌چهارم نهایی برسد. وی در یک چهارم نهایی برابر اورفاژون دودوف از تاجیکستان در پایان مبارزه ای دشوار‌ به برتری دست یافت تا با کسب پیروزی متوالی و صعود به نیمه نهایی برنزش قطعی شود. وی در نیمه نهایی به مصاف معروف گاپیلوف ازبکستانی رفت و با شکست مقابل حریف خود به مدال برنز بازی‌های آسیایی دست یافت.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *