سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

انتقاد رسانه‌های کره شمالی از رویکرد دوگانه آمریکا

سه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 637020
بعد از لغو سفر مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا به پیونگ یانگ، رسانه‌های کره شمالی بار دیگر از رزمایش‌های آمریکا در اطراف شبه جزیره کره انتقاد کردند.
انتقاد رسانه‌های کره شمالی از رویکرد دوگانه آمریکا
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، یکی از نشریات هفتگی کره شمالی، واشنگتن را به نشان دادن رویکرد دوگانه علیه پیونگ یانگ متهم کرد. آمریکا با برگزاری مذاکرات با لبخند بر چهره همزمان با برگزاری رزمایش‌های نظامی به دنبال فریب دادن رهبری کره شمالی است.

یک روزنامه کره شمالی با استناد به اظهارات یک شبکه کره جنوبی اعلام کرد: کره‌ جنوبی رزمایش‌هایی را با نیروهای ویژه آمریکا در ساحل جنوبی و در دریای ژاپن به صورت محرمانه برگزار می‌کند. دولت آمریکا بارها صلح و ثبات در منطقه را از بین برده است. آمریکا هنوز به دنبال مداخله در امور کشورهای دیگر با عملیات نظامی است.

تحلیلگران بر این باورند که اگرچه روزنامه‌ها و رسانه‌های پیونگ یانگ بر رزمایش‌های نظامی آمریکا متمرکز شده‌اند اما این رسانه‌ها به طور غیرمستقیم معترض رویکرد دولت ترامپ و لغو سفر مایک پامپئو به کره شمالی هستند.

هم‌چنین یک روزنامه دیگر کره شمالی اعلام کرد: احمقانه است که آمریکا تصور کند می‌تواند به هدف خود با یک "دیپلماسی کشتی جنگی" که با نیروی نظامی پشتیبانی می‌شود، برسد. کره شمالی تمام مقدمات لازم برای مقابله با عملیات نظامی محرمانه ‌آمریکا که هدفشان ما هستیم را انجام داده است.

این روزنامه در ادامه از واشنگتن خواسته است که نقش خود را برای اجرای تعهدات اعلام شده در توافقات اجلاس تاریخی در سنگاپور در ماه ژوئن بازی کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *