پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

دریادار خانزادی:با میدان دادن به دشمن به فتنه‌ها دامن نزنید

دوشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب: 636819
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی رشد نظامی و تسلیحاتی کشور را لازم دانست و افزود: باید در کنار این رشد نظامی به رشد فرهنگی و اجتماعی هم توجه شود.
با میدان دادن به دشمن به فتنه‌ها دامن نزنید
به گزارش جهان نيوز، امیر دریادار حسین خانزادی شامگاه دوشنبه در دومین جشنواره سراسری فرزندان کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی (عج) برگزار شد نیروی دریایی را از نیروی‌های ممتاز جمهوری اسلامی خواند.
وی ضمن اشاره به زحمات و تلاش‌های بی وقفه کارکنان نیروی دریایی ارتش، گفت: برگزاری چنین مراسم‌هایی موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه در کارکنان می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، رشد نظامی و تسلیحاتی کشور را لازم دانست و افزود: باید در کنار این رشد نظامی به رشد فرهنگی و اجتماعی هم توجه شود.
وی بیان کرد: فرا گرفتن موسیقی، هنر و ادبیات موجب می‌شود تا قدرت اجتماعی شما جوانان افزایش پیدا کند و در آینده بتوانید از عهده مسؤلیت‌های مهم که بر عهده‌تان گذاشته می‌شود برآیید.

امیر خانزادی با اشاره به اینکه یکی از مهارت‌های مهم اجتماعی این است که شما بتوانید در هر فضا و جمعی به آسانی حرف خود را بزنید و خواسته خود را منتقل کنید ابراز داشت: یکی از اهداف برگزای چنین مسابقاتی در بین فرزندان کارکنان نیروی دریایی همین امر است.

وی خطاب به فرزندان کارکنان نیروی دریایی ارتش گفت: برخی از شما وقتی وارد یک رقابت بزرگ، چون کنکور می‌شوید و با همه تلاش‌ها نمی‌توانید نتیجه دلخواه خود را بگیرید دو حالت وجود دارد برخی خود را با شرایط انطباق می‌دهند، اما برخی معترض همه چیز می‌شوند که در این فضا عده‌ای سود جو هم سم پاشی می‌کنند و این حالت در زمانی که برخی از شرایط کشور ناراضی اند و به خیابان می‌ریزند نیز بوجود می‌آید و سود جویانی هستند که در این اعتراضات خراب کاری‌هایی به راه می‌اندازند.

با میدان دادن به دشمن به فتنه‌ها دامن نزنید

فرمانده نداجا عنوان کرد: همیشه عده‌ای سود جو منتظر سوء استفاه از شرایط هستند لذا باید شما جوانان بسیارمراقب باشید چرا که باید در آینده این مملکت را اداره کنید، دست انقلاب را بگیرید و چرخ صنعت و علم و دانش را بچرخانید.
وی ادامه داد: مراقب باشید تا به جای کمک به کشور وارد صف دشمن نشوید و با باز کردن فضا و میدان دادن به دشمن به فتنه‌ها دامن نزنید.
امیر خانزادی با تأکید بر اینکه موسیقی و هنر قطعا کمک می‌کند تا قدرت مهارت‌های اجتماعی خود را افزایش دهید، افزود: بخشی از مهارت اجتماعی ذهنی است که موجب می‌شود به ذهن آماده‌تر و سالم‌تر برسید و بتوانید آن را حفظ کنید چرا که شما جوانان سرمایه‌های کشور هستید.

فرزندان کارکنان نیروی دریایی الگو باشند

وی با بیان اینکه باید همیشه در کار هدف معین داشته باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید، گفت: امیدواریم جامعه فرزندان نیروی دریایی الگویی باشند برای فرزندان دیگر نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *