پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۷

تهمت کثیفی که امام رضا جوابشان را می‌دهد

دوشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 636710
توئیت محمد سعید احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نرسی یوریان
Italy
منتسب است به حضرت علی علیه السلام؛ چشم بسته قضاوت نکنید و مردم را بدون دلیل که از زبان دیگران شنیده اید بد نشمارید، ندیده در شهادت، نسنجیده در قضاوت و نفهمیده در انتقاد وارد نشوید.
ساحت مردم شریف ایران و مشهد مقدس بـــــری از این گونه نارواییها است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
من مشهدی هستم. چند سالی هست که جمعیت زائر عرب خیلی در مشهد خیلی زیاد شده است. و این به اقتصاد هم کمک میکند.تو رو به خدا هر مطلبی را پخش نکنید، آبروی مردم مشهد را نبرید. دانشجوی تهران هستم ، وقتی میام در دانشگاه خیلی ها می گن عرب ها مشهد را خراب کرده اند. این مردم عرب زائر امام رضا هستند چرا آبروی آنها را می برید؟بیایید مشهد و حجاب زن های عرب را ببینید.شما رو به خدا مردان هوسباز عرب نمی تونن به جای مشهد به ترکیه یا کشور دیگر سفر کنن؟با این تهمت ناموس کشور خودمون رو بی آبرو کردیم
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه هر کسیکه میخواد بین شیعیان تفرقه بندازه
Iran, Islamic Republic of
چقدر راحت به مردم مشهد تهمت میزنند . خدا لعنتشون کنه
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا بس کنید این مسخره بازی رو . یه ذره که اقتصاد مشهد رونق گرفته و به برکت امام رضا و زوار محترمش یه ذره کاسبی رونق گرفته حالا شروع کردن به داستان سرایی و خراب کردن کاسبی و سفره مردم مشهد .
کسانیکه از خودشون این استانها رو درست میکنن خبر دارن بیش از 4 میلیون ایرانی ای که سالانه دارن میرن ترکیه و تایلند اونجا چه کارهایی انجام میدن و اون ناموس فروشی نیست و این هست؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی برخی اصلاح طلبها به چیزی حمله میکنند یعنی انگلیس از آن مورد دردش گرفته ...
عباس
Iran, Islamic Republic of
رونق کاسبی به چه قیمتی عزیز برادر. حتی اگر یک در میلیون مطالب مطرح شده حقیقت داشته باشد نهاد های ذیربط بایستی با دقت و بدون اغماض بررسی کنند مساله ناموس ملت است که برایش خون هزاران جوان غیور ریخته شده .