جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مخالفت ترامپ با بیانیه کاخ سفید در تقدیر از مک کین

دوشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 636696
یک روزنامه مشهور آمریکایی از مخالفت دونالد ترامپ با بیانیه کاخ سفید درباره تقدیر از جان مک کین خبر داده است.
مخالفت ترامپ با بیانیه کاخ سفید در تقدیر از مک کین
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، روزنامه واشنگتن پست نوشت: پس از مرگ جان مک کین سناتور جمهوریخواه ایالات آریزونا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با بیانیه کاخ سفید درباره تقدیر و ستایش از این سناتور مخالفت کرده است.

بر اساس این گزارش، ترامپ بارها به مشاورانش گفته است که ترجیح می‌دهد با انتشار توئیت نسبت به مرگ مک کین تسلیت گفته و ابراز همدردی کند ولی در متن توئیت ترامپ نیز وی حاضر به ستایش و تقدیر از مک کین نشده است.

ترامپ در توئیتی نوشت: عمیق ترین همدردی و احترام را به خانواده سناتور جان مک کین اعلام می کنم. قلب ها و دعاهای ما با شماست.

سارا هاکبی ساندرز سخنگوی کاخ سفید، جان کلی رئیس کارکنان کاخ سفید و سایر مشاوران ترامپ خواستار انتشار بیانیه مفصل رسمی شده بودند که در آن مک کین یک قهرمان توصیف شده بود و به خاطر خدمات نظامی اش از وی تقدیر شده بود. مشاوران ترامپ این بیانیه را نوشته و ساندرز آن را ویرایش کرده بود ولی ترامپ حاضر به انتشار ان نشده است.

مک کین در سن 81 سالگی به خاطر ابتلا به سرطان مغز جان خود را از دست داده است. مک کین و ترامپ روابط کاملا متشنجی داشتند و مک کین بارها از سیاست های ترامپ انتقاد کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *