شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
به مناسبت دهه ولایت صورت می‌گیرد

تخفیف در خلافی خودروهای توقیف شده در تهران

يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 636453
معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش خلافی خودروهای توقیف شده به مناسبت دهه ولایت خبر داد.
تخفیف در خلافی خودروهای توقیف شده در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور دراین باره گفت: در اجرای دستور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، آن دسته از شهروندانی که خودرو یا موتورسیکلتشان به‌علت خلافی بالا توقیف شده و در پارکینگ است، می‌توانند به مناسبت دهه ولایت از اول تا هفتم شهریور به ستاد ترخیص خودرو واقع در خیابان زنجان و ستاد ترخیص موتورسیکلت واقع در بلوار خلیج فارس مراجعه کنند و از تسهیلات ارائه شده بهره مند شوند.

معاون هماهنگ‌ کننده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به تسهیلاتی که پلیس برای شهروندان در نظر گرفته است، تصریح کرد: واحد رسیدگی به تخلفات و اخذ جرائم در این دو مرکز به‌صورت موقت مستقر شده و علاوه بر آن قاضی مربوطه نیز مستقر شده و به جرائم رسیدگی می‌کند.

همچنین اگر نیاز باشد تخفیف اعمال شده و از میزان خلافی وسیله نقلیه کاسته می‌شود و فرد پس از پرداخت خلافی می‌تواند به ستاد ترخیص مراجعه کرده و نسبت به ترخیص خودرو برابر مقررات اقدام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *