سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۲

جهان وادار به ستایش زن مسلمان ایرانی شد

شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب: 636317
بسیج جامعه زنان به مناسبت پیروزی بانوان ورزشکار ایرانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اعلام کرد: مسئولان بستر لازم را برای حضور با صلابت زنان ایرانی در مجامع بین المللی فراهم سازند.
جهان وادار به ستایش زن مسلمان ایرانی شد
به گزارش جهان نيوز، بسیج جامعه زنان به مناسبت پیروزی بانوان ورزشکار ایرانی در رشته‌های مختلف ورزشی آسیایی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ که در جاکارتاری اندونزی در جریان است پیام تبریکی ارسال کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

سجده شکر تو بر پرچم کشورت وجاری شدن  آیات الهی بر زبانت طنینی شد که جهان را وادار به ستایش زن مسلمان ایرانی نماید.

زنی که خواستن را با توانستن همراه نمود و فضای متحجرانه ای را که با دروغ و نیرنگ در جهان از تو ساختند کنار زدی وخورشید حقیقت را که توام با پاکی و عفت توست برای همگان نمایان کردی، تو به زنان جهان ثابت کردی که برای زن ایرانی در مسیر رسیدن به خواسته‌هایش هیچ مانعی وجود ندارد چرا که تو زن مسلمان ایرانی بصیرت داری ، تو پیرو زنی از سلاله  عشق، مقاومت وایثارونجابت هستی صلابت ومبارزه تو در طول تاریخ نه فقط در عرصه ورزش بلکه در تمامی عرصه های علمی ، فرهنگی ، اجتماعی مثال زدنی و افتخار آفرین است و این موفقیت و دیگر توفیقات بانوان ورزشکار نشان دهند توان فوق العاده زن ایرانی است که توانست در مجامع بین المللی، پرچم ایران سرافراز را به اهتزاز درآورد.

ما زنان ایرانی از مسئولین خواستاریم به جای پرداختن به حواشی تضعیف کننده در حوزه ورزش بانوان‌، بستر و شرایط لازم را جهت حضور با صلابت زنان ایرانی در مجامع بین المللی فراهم ساخته و با رفع موانع ساختاری و مالی به درخشش بیشتر زنان ورزشکار کمک کند. 

بسیج جامعه زنان کشور پیروزی بانوان ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی آسیایی را تبریک گفته و موفقیت بیشتر بانوان را در عرصه های ورزشی، علمی، فرهنگی، اجتماعی از خداوند متعال مسئلت  دارد.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یارانا نیک بین
Italy
آفرین بر بانوان قهرمان.
Iran, Islamic Republic of
مسلمان هستند ولی مومن نیستند. کدام دختر مومنی با این وضع ظاهر جلوی نامحرم ظاهر می شود و این گونه حرکات را انجام می دهد؟!