جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳

واکنش اسد به حمله احتمالی آمریکا به سوریه

شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب: 636314
یکی از نمایندگان پارلمان سوریه به حمله احتمالی آمریکا، فرانسه و انگلیس به این کشور در آستانه عملیات ادلب واکنش نشان داد.
واکنش اسد به حمله احتمالی آمریکا به سوریه
به گزارش جهان نيوز به نقل از اسپوتنیک، عمار الاسد نماینده پارلمان سوریه گفت: هدف واقعی از حمله احتمالی آمریکا، حمایت از شبه نظامیان تروریست و گروههای مسلح در ادلب است به ویژه که آمریکا نقش راس جنگی برای گروههای مسلح در سوریه محسوب می شود.
وی به سناریوی جدید شیمیایی که گروههای تروریستی در ادلب مهیا کرده اند مشابه آنچه در خان شیخون و غوطه و همه مناطقی که گروههای مسلح وابسته به کشورهای ضد دمشق در آن دست به حمله شیمیایی زده اند، اشاره کرد و هدف از این حمله شیمیایی از سوی گروههای مسلح را وارد کردن آمریکا و زمینه سازی دخالت آن دانست.

الاسد تاکید کرد: باتوجه به تجهیزات نظامی سوریه در اطراف ادلب این نبرد در اندک مدتی رقم خواهد خود و حمله احتمالی آمریکا نیز نخواهد توانست که ارتش سوریه و متحدانش را از عملیات آزادسازی بازدارد.

این نماینده سوری گفت: آزادسازی ادلب شکست طرح تجزیه سوریه را رقم خواهد زد؛ طرحی که هدفش حمایت از اسرائیل است و آمریکا و رژیم صهیونیستی با ادوات تروریست خود و نیز برخی کشورهای منطقه بر آن نظارت دارند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
نصر من الله و فتحا قريب.
Iran, Islamic Republic of
سوریه در قبال جمله احتمالی، باید با موشک اسراییل رو بزنه
Iran, Islamic Republic of
این جنگ و حمله انتهاش برای آمریکا و اسرائیل و فرانسه و انگلیس خیلی گران تمام میشود.
اسرائیل که تو تیررس است.
آمریکا هم کلی نیرو و پایگاه برای نابود شدن دم دست دارد.
فرانسه و انگلیس هم نوچه های این دوتا گردن کلفت که به آتش آنها خواهند سوخت.