جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آخرین فرصت روحانی برای حضور در مجلس

شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 636256
عضو هیئت رییسه مجلس با اشاره به اینکه هفتم شهریورماه آخرین فرصت حضور روحانی در قوه مقننه است، گفت: هنوز مکاتبه رسمی از سوی دولت برای تعیین زمان صورت نگرفته است.
آخرین فرصت روحانی برای حضور در مجلس
به گزارش جهان نيوز، اسدالله عباسی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در خصوص مدت زمان باقی مانده برای حضور رییس جمهور در صحن علنی قوه مقننه، گفت: طبق قانون باید اذعان کرد از زمان اعلام وصول سوال از رییس جمهور، وی یکماه فرصت دارد برای حضور در صحن علنی زمانی را مشخص کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زمان اعلام وصول سوال از رییس جمهور دهم مردادماه بوده است از این رو دهم شهریور نیز روز پایانی محسوب می شود، اظهارکرد: بنابراین طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی  رییس جمهور باید روز سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری را برای پاسخ به سوالات نمایندگان انتخاب کند زیرا تا فرارسیدن دهم شهریورماه فقط همین 2 روز در مجلس جلسه برگزار می شود. در واقع روز چهارشنبه آخرین فرصت محسوب می شود.

دولت هنوز زمانی را مشخص نکرده است

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هنوز مکاتبه رسمی از سوی دولت برای تعیین زمان با قوه مقننه صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: به نظر می رسد فردا (یکشنبه 4 شهریورماه) زمان نهایی حضور رییس جمهور در مجلس تعیین شود.

رییس مجلس دهم در جلسه علنی ( چهارشنبه 10 مرداد) مجلس شورای اسلامی، سوال از رئیس جمهور را  با پنج محور عدم موفقیت دولت در کنترل قاچاق کالا و ارز، استمرار تحریم های بانکی، عدم اقدام شایسته دولت درخصوص کاهش نرخ بیکاری، رکود اقتصادی شدید چندین ساله و افزایش شتابان نرخ ارزهای خارجی و کاهش شدید ارزش پول ملی اعلام وصول کرد.

منبع: خانه ملت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *