جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

یونیسف خواستار توقف کشتار مردم یمن شد

جمعه ۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب: 636084
صندوق کودکان سازمان ملل متحد «یونیسف» خواستار توقف جنگ و کشتار مردم یمن شد و تاکید کرد که کودکان همچنان تحت تاثیر این جنگ خانمان سوز قرار دارند.
یونیسف خواستار توقف کشتار مردم یمن شد
به گزارش جهان نيوز، مهر به نقل از المیادین،نوشت: یونسیف در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر به گزارش هایی در مورد شهادت ده ها کودک یمنی به همراه مادرانشان در منطقه الدریهمی در ساحل غربی یمن اشاره کرد.

در همین راستا سازمان دیده حقوق بشر در صحت تحقیقات ائتلاف تحت رهبری سعودی در جنایت های جنگی یمن ابراز تردید کرد.

دیده بان حقوق بشر در گزارشی عملکرد هیأت تحقیق وابسته به ائتلاف سعودی را ارزیابی و اعلام کرد که این تحقیق فاقد معیارهای بین المللی است.

در این گزارش آمده است: تداوم حملات آمریکا، انگلیس و فرانسه را در مظان اتهام قرار می دهد؛ چرا که این کشورها تسلیحات در اختیار ائتلاف سعودی قرار می دهند و حمایت آمریکا این کشور را ردیف ناقضان قوانین جنگی قرار می دهد.

گفتنی است در بمباران خودروی آوارگان یمنی در منطقه الدریهمی واقع در جنوب الحدیده توسط جنگنده های ائتلاف ۳۱ یمنی از جمله ۲۲ کودک و ۴ زن به شهادت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *