کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در البیضاء

2 شهريور 1397 ساعت 21:56

منابع یمنی از سرنگونی یک فروند پهپاد سعودی، عملیات گسترده ارتش و کمیته‌های مردمی در استان البیضاء و حملات جنگنده‌های سعودی به مناطق مسکونی صعده خبر دادند.


به گزارش جهان نیوز، به نقل از تسنیم، المسیره از عملیات نظامی گسترده ارتش و کمیته‌های مردمی در مناطق فضحه و عشار جبهه ناطع در استان البیضاء خبر داد که طی آن توانستند مواضع مهمی را بازپس بگیرند و خسارت‌های و تلفات سنگین به مزدوران ائتلاف سعودی وارد کنند.

در این عملیات شمار زیادی از مزدوران به هلاکت رسیدند و تعدادی جنگ افزار هم به  غنیمت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی درآمد.

از سوی دیگر توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، مواضع و تجمعات مزدوران ارتش سعودی را در مقابل گذرگاه علب در منطقه عسیر عربسان درهم کوبید.

سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی عربستان در نجران

یک منبع نظامی یمنی گفت سامانه دفاعی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز جمعه یک فروند پهپاد جاسوسی متجاوزان را در موضع نهوقه مشرف بر شهر نجران سرنگون کرد.

سامانه دفاع هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی طی ماه جاری میلادی، سه فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی را در جبهه‌های الجوف و جیزان سرنگون کرده بود.

خبر  دیگر اینکه نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی توانستند در یک عملیات منحصر به فرد بازار الجاح را در ساحل غربی از متجاوزان بازپس بگیرند.

از سوی دیگر یگان موشکی و توپخانه‌ای ارتش متجاوز سعودی، اماکن مسکونی باقم در  استان صعده را به شدت گلوله‌باران کرده است.

جنگنده‌های سعودی هم 6 بار مناطق مختلف باقم در استان صعده را بمباران کردند.

خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی با گلوله‌های توپ، مواضع نظامیان سعودی را در منطقه عسیر در هم کوبیدند.


کد مطلب: 636080

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/636080/عملیات-ارتش-کمیته-های-مردمی-یمن-البیضاء

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com