چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
رییس پلیس راه شرق استان تهران:

ترافیک در محورهای هراز و فیروزکوه سنگین است

جمعه ۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب: 636072
فرمانده پلیس‌ راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: رانندگان از شتاب زدگی پرهیز کنند.
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ سیاوش محبی در گفت‌وگو با مهر در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور هراز به صورت سنگین در جریان است.

وی بیان کرد: وضعیت ترافیکی در محور فیروزکوه در هر دو مسیر در جریان است و خودروها به صورت پر حجم در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران اضافه کرد: تردد خودروها در محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم به صورت عادی و روان است و انواع وسایل نقلیه با عبور از این محورها به سمت شرق و غرب در حرکت هستند.

وی اضافه کرد: از رانندگان عزیز درخواست می کنم، با مدیریت زمان سفر، در وقت خود صرفه جویی کنند.

محبی گفت: رانندگان با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و نیز حرکت با سرعت مطمئنه از ایجاد حوادث جلوگیری کنند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران اظهار داشت: رانندگان می بایست به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند، چرا که خستگی، خواب آلودگی و عدم توجه به جلو از عمده ترین دلایل تصادفات هستند.

وی در خصوص حوادث رانندگی در محورهای هراز و فیروزکوه افزود: خوشبختانه تاکنون حادثه خاصی در این محورها شاهد نبودیم، رانندگان در هنگام مسافرت به دلیل ترافیک سنگین رعایت حد فاصله طولی نسبت به خودروی جلویی را مدنظر قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *