جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۸

طائب: گرانی‌ها واقعی نیست

جمعه ۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب: 636068
فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار با تاکید بر اینکه بسیاری گرانی‌های موجود در جامعه واقعی نیست، گفت: دشمن به‌زودی شاهد پیروزی ملت ایران در نبرد اقتصادی خواهد بود.
طائب: گرانی‌ها واقعی نیست
به گزارش جهان نيوز، به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب در یادواره شهید "حجت خجسته" و شهدای حوزه پنج شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت در مسجد امیرالمومنین(ع) این شهر اظهار داشت: محفل شهدا با محفل ختم یک انسان تفاوت دارد و علت آن این است که شهدا پایان‌ناپذیر هستند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار با بیان اینکه معنای برگزاری محفل ختم یک انسان این است که پرونده آن انسان در دنیا بسته شده است، ابراز داشت: براساس آیات قرآن شهدا زنده هستند و کارشان در دنیا تمام نشده است. برگزار مراسم یادواره‌های شهدا به این دلیل است که بتوانیم از برکت و بصیرت شهدا استفاده کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی در برابر تمام قدرت‌های جهان ایستاده و آن‌ها نیز در برابر انقلاب زانو زدند، تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری فرمودند "مذاکره نمی‌کنیم و جنگ هم نخواهد شد" یعنی انقلاب اسلامی سازش‌پذیر نیست و کشوری نیز جرأت نبرد با ایران را ندارد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تصور می‌کردند با به شهادت رساندن افرادی چون "آیت‌الله مطهری" می‌توانند انقلاب را نابود کنند، افزود: خداوند به شهدا رزقی داده ‌که حتی پس شهادت نیز تفکرات آن‌ها نشر پیدا کند.

‌وی با اشاره به تلاش‌های امام خمینی(ره) در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی عنوان داشت: هدف امام خمینی(ره) از برپایی انقلاب، جمع کردن بساط سلطنت، برپایی جمهوری اسلامی و رساندن پرچم انقلاب به دست امام زمان(عج) بود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار با اعلام اینکه به فرموده امام راحل، انقلاب اسلامی مقدمه‌ساز ظهور امام زمان(عج) و تشکیل حکومت مهدوی است، ابراز داشت: امروز دشمن مقام معظم رهبری را شخصی قدرتمند می‌داند و فهمیده است که تهدیدات مقام معظم رهبری علیه استکبار قابل عملی‌شدن است.

‌طائب با اعلام اینکه امروز اسرائیل فهمیده است که جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی به جایی رسیده است که توان نابودی رژیم صهیونیستی را دارد، گفت: رژیم صهیونیستی در حال زوال است و هیچ قدرتی نمی‌تواند از او حمایت کند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است، تصریح کرد: امروز شرایط جمهوری اسلامی به شکلی است که نیروهای امریکایی در خلیج فارس از نیروهای ایرانی فرار می‌کنند.

‌وی با تاکید بر اینکه بسیاری گرانی‌های موجود در جامعه واقعی نیست، اظهار داشت: در حال حاضر دشمن به دنبال جنگ اقتصادی با ایران است زیرا در جنگ نظامی و فرهنگی شکسته خورده در حالی که دشمن به‌زودی شاهد پیروزی ملت ایران در نبرد اقتصادی خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
رر
Iran, Islamic Republic of
واقعي نيست ! بليط هواپيما سه برابر شده لطفا ادرس بدهيد تا ما بليط به قيمت واقعي بخريم!؟
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
جناب طائب گرانی واقعی باشه یا کاذب برای مردم چه تفاوتی داره؟!
ح ح ح
Iran, Islamic Republic of
بله گرانی ها واقعی نیست، عمدی است، بی تدبیری است،...
Iran, Islamic Republic of
حتما مردم هم در خیال و رویا گران میخرند.عجب!
Iran, Islamic Republic of
معرکه گیر لابد تو عواملت واقعی هستید؟!!!
برو دنبال شغل اصلیت!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
همه اش حبابه و در ميان كف صابون
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
این آقا اصلا کی هست؟!!!
چیکاره است؟!!!
چه خدمتی به مردم کرده؟!!!
کسی باید تو این شرایط حرف بزنه که دغدغه کشور و مردم و نظام را در واقع قبل از این ها داشته و کلامش نافذ باشه و محبوبیت و مقبولیت هم داشته باشه و الا بقیه ساکت لطفا...