پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

عملیات نیروی دریایی یمن علیه اهداف سعودی

پنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب: 636039
نیروی دریایی یمن اعلام کرد که با سلاحی مناسب یک هدف نظامی سعودی را در آب‌های سرزمینی عربستان هدف قرار قرار داده است.
عملیات نیروی دریایی یمن علیه اهداف سعودی
به گزارش جهان نيوز، نیروی دریایی ارتش یمن پنجشنبه شب اعلام کرد که طی یک «عملیات ویژه»، یک هدف نظامی سعودی را در عمق آب‌های عربستان سعودی هدف قرار داده است.

به گزارش شبکه المسیره یمن، نیروی دریایی این کشور شامگاه پنجشنبه از این عملیات خبر داد و تأکید کرد که در این عملیات دریایی مذکور «سلاحی مناسب» به «هدف نظامی» اصابت کرده است.

هنوز جزئیات بیشتری در ارتباط با این عملیات منتشر نشده است و با توجه به اینکه عملیات مذکور در عمق آب‌های سرزمین عربستان سعودی اتفاق افتاده، احتمال می‌رود هدف این عملیات کشتی‌های نظامی سعودی باشد.

در همین راستا، رسانه‌های سعودی ساعتی بعد از اعلام این عملیات مدعی شدند که ائتلاف متجاوز سعودی یک قایق بمب‌گذاری شده را که به صورت ناگهانی از سواحل الحدیده حرکت کرده بود، منهدم کرده‌ است.

اما خبرگزاری رویترز به نقل از ائتلاف سعودی مدعی شد که عملیات نیروی دریایی یمن یک کشتی تجاری را در دریای سرخ هدف قرار داده است. این ائتلاف قبلاً هم ادعاهای اثبات‌نشده‌ای از این نوع مطرح کرده است. 

ائتلاف سعودی پیش از این نیز بعد از آنکه نیروی دریایی یمن کشتی جنگی «الدمام» را در سوم مرداد ماه در آب‌های دریای سرخ هدف قرار داد، مدعی شد که یمنی‌های به نفت‌کش‌های سعودی حمله کرده‌اند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *