پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

توضیح سرپرست استقلال در مورد حذف از آسیا

پنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب: 636028
سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به احتمال حذف این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به دلیل بدهی های این باشگاه گفت: علاوه بر استقلال، پرسپولیس و تراکتور هم در خطر حذف هستند.
توضیح سرپرست استقلال در مورد حذف از آسیا
به گزارش جهان نيوز، امیرحسین فتحی در این مورد گفت: هر سه باشگاه خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا را دارند. از مدتها قبل فدراسیون فوتبال در صدد حل این مشکل بوده و جلسات متعددی در این مورد برگزار شده است. وزیر ورزش هم مساعدت های لازم را برای حل این مشکل داشته است. 

وی با اشاره به سفری که چند روز پیش به مالزی داشت در مورد نشست هایی که در این سفر برگزار شد و دستاوردهایی که داشت گفت: با رئیس دپارتمان صدور مجوز حرفه ای باشگاه های کنفدراسیون آسیا جلسه داشتیم و تمهیداتی را هم در نظر گرفتیم تا این مشکل حل شود. 

فتحی در پاسخ به این پرسش که میزان بدهی باشگاه استقلال چقدر است گفت: چیزی حدود ۱۳ تا ۱۴ میلیارد تومان بدهی سالهای گذشته است.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه تا چه زمانی فرصت دارید این مشکل را حل کنید گفت: مهلتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم های ایرانی در نظر گرفته ۹ شهریور است که امیدواریم با تمهیدات در نظر گرفته شده این مشکل حل شود. 

امیرحسین فتحی در توضیح بیشتر این بدهی ها گفت: اینها کسانی هستند که طرح شکایت کرده اند در فدراسیون فوتبال . برخی هم مستقیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده اند که حکم هم گرفته اند. 

وی در مورد رای دیدار سوپرجام برابر پرسپولیس هم گفت: رای کمیته انضباطی سه بر صفر صادر شد که در ما کمیته استیناف حاضر شدیم و دفاع کردیم. امیدواریم این کمیته با شنیدن دلایل ما رای عادلانه صادر کند.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد مقصر این اتفاق گفت: کمیته مسابقات سازمان لیگ مسابقه سوپرجام را کم لن یکن اعلام کرد. خواهان این هستیم که بازی برگزار شود. کسی که بازی را خلاف آیین نامه کم لن یکن کرده باید پاسخگو باشد. 

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *