چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

کشف انبار کاغذ و لاستیک احتکار شده در زاهدان

پنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب: 636025
یک انبار مملو از کاغذ و لاستیک احتکار شده در پی کمک های بی شائبه و ارزنده شهروندان بصیر و فهیم زاهدان توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان کشف شد.
کشف انبار کاغذ و لاستیک احتکار شده در زاهدان
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی سپاه سیستان و بلوچستان، پاسداران ‌گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه این استان از طریق تماس های مردمی که با شماره تلفن ۱۱۴ستاد خبری اطلاعات گرفته شد از وجود یک انبار مملو از کالاهای احتکار شده شامل کاغذ و لاستیک مطلع که با هماهنگی دستگاه قضا و حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعزیرات وارد عمل شدند.

در بازرسی از این انبار مقدار زیادی کاغذ و لاستیک که با نیت احتکار و کسب سود چندین برابری دپو شده بود کشف و انبار مذکور نیز پلمب شد.

بنابر این گزارش با توجه به میزان موجودی انبار که بیشتر شامل کاغذهای احتکار شده بود، برآورد ریالی میزان کالاها زمان بر است.

سازمان اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از همکاری مردم با این سازمان اعلام کرد که شماره‌ تلفن ۱۱۴ به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات شهروندان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *