شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

توزیع سبد کالا تا چند روز آینده

پنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب: 636022
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در کنار رونق اشتغال، بسته‌های حمایتی اجتماعی و سبد کالا را از شهریور ‌در اختیار مردم قرار می‌دهیم.
توزیع سبد کالا تا چند روز آینده
به گزارش جهان نيوز، انوشیروان محسنی بندپی ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال استان گلستان درباره ضمانت‌های بانکی هم اظهار داشت: صندوق ضمانت در وزارت کار تا 250 میلیون تومان وثیقه متقاضیان را تقبل می‌کند و قرار شد این کار برای طرح‌های اشتغالزای گردشگری، خدمات و کشاورزی طرح‌های خوبی دیده شده تا زمینه ثبات در روستاها را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: سقف 12 هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه اشتغال در روستاهای کشور در نظر گرفته شده و این تسهیلات خارج از تسهیلات دیگر است که نهادهای دیگر در اختیار مردم قرار می‌دهند.

سرپرست وزارت تعاون،  کار ورفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: کمیته امداد 1400 و بهزیستی 600 میلیارد تومان در روستاها با بهره پایین‌تر پرداخت کردند.

محسنی بندپی افزود: یکی از برنامه‌های دولت کم کردن فشار اقتصادی از روی دوش مردم است و در کنار رونق اشتغال، بسته‌های حمایتی اجتماعی و سبد کالا را از شهریور ‌در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

سرپرست وزارت تعاون،  کار و رفاه اجتماعی گفت: کاهش فقرزدایی و توانمندسازی مردم و اشتغالزایی و سرعت بخشیدن به اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی با تقویت نهاد خانواده و حمایت از تعاونی‌ها و صندوق‌ها از دیگر اهداف وزارت کار است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
Netherlands
این همون دولتی نبود که میگفت کاری میکنه مردم اصلا دنبال یارانه نباشن ؟!!!مردم هم باید نگیرن و پس بدن
Iran, Islamic Republic of
دیگه کار از این کارها گذشته . الان 80 یا 90 درصد ملت جزو فقرا هستند.
فقط یک مثال:
سال 56 درآمد سرانه در ایران و کشورهای منطقه تقزیبا برابر و اندکی به نفع ایرانی ها بود. مثلا ایران 850 دلار و ترکیه 750 دلار بوده الان ایران 900 دلار است ترکیه 27 هزار دلار. البته فقط ترکیه نیست کشورهای دیگر هم رشدخیلی خوبی داشته اند حتی بهتر از ترکیه...