پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۷

انگلیس پروازهای خود به ایران را متوقف می‌کند

پنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب: 636020
بریتیش ایرویز با این توجیه که ادامه پروازها به ایران از نظر اقتصادی توجیه‌پذیر نیست، قصد دارد از ماه سپتامبر پروازها به ایران را متوقف کند.
انگلیس پروازهای خود به ایران را متوقف می‌کند
به گزارش جهان نيوز، خطوط هوایی انگلیس (بریتیش ایرویز) می‌گوید که از ماه سپتامبر، پروازهای خود به ایران را متوقف خواهد کرد.

بنا بر بیانیه خطوط هوایی انگلیس، ادامه این پروازها از نظر اقتصادی توجیه‌پذیر نیست.

پروازهای خطوط هوایی انگلیس دو سال پیش و پس از توافق هسته‌ای ایران و 1+5 برقرار شده بود. این اقدام خطوط هوایی انگلیس، پس از آن صورت می‌گیرد که واشنگتن با خروج از برجام در اردیبهشت‌ماه گذشته، دور اول تحریم‌هایش را علیه ایران بازاعمال کرد و قصد دارد دور دوم تحریم‌ها را نیز در ماه آبان بازاعمال نماید.

بیانیه خطوط هوایی انگلیس با اشاره به اینکه آخرین پرواز به ایران روز 22 سپتامبر صورت خواهد گرفت، مدعی شده که هزینه بلیط‌های مسافران به آنها بازگردانده خواهد شد.

این اقدام در شرایطی صورت می‌گیرد که لندن مدعی ادامه پایبندی به برجام علی‌رغم خروج ایالات متحده از این توافق بین‌المللی است. مقامات ایرانی تاکید کرده‌اند که از اقدامات اروپا برای حفظ برجام و جبران ضرر ناشی از خروج آمریکا از این توافق رضایت ندارند.

بیانیه بریتیش ایرویز در شرایطی صادر شد که جرمی هانت، وزیر خارجه انگلستان در ایالات متحده به‌سر می‌برد و در گفت‌وگو با آکسیوس، از آنچه «دل و جرات» رئیس‌جمهور آمریکا خوانده، تمجید کرده است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
ایران باید از برجام و NPT همزمان خارج بشه
توجه کنید؛ دوستداران سید خالق پیروزیهای شگفت انگیز:
Italy
کشور اروــــــــــپایـــــــــی انگلیــــــــــــــس هم برای برهم زدن برجام با شیطان بزرگ یا همان کدخدای شما دارد همنوایی می کند.
...
حسین.ک.ف
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال باغبونی که شغال از باغچه ش قهر کنه!!!
لعنت بر شیطان
Netherlands
باید عبور هواپیماهایشان بر فراز ایران اسلامی را بشدت گران کنیم.
برای رضای خدا این نظر را بدست مسئولین برسانید.
رر
Iran, Islamic Republic of
اي بابا چرا متوجه نيستيد نازنين زاغري را ازاد كنيد!؟
Iran, Islamic Republic of
انگلیس بدتر از آمریکا ،امریکا بدتر از از اسرائیل سگ زرد برادر شغال است
Iran, Islamic Republic of
پس آقازاده ها چه جوری برند و بایند؟!؟؟!
چرا فکر اینجاشو نکرده اید؟!؟!؟