جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
سرپرست وزارت رفاه خبر داد

۷۶۰ هزارخانوار در لیست دریافت مستمری‌ها

پنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 635991
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در سال ۹۷ کمیته امداد ۱۴۰۰ میلیارد تومان و بهزیستی ۶۰۰ میلیارد تومان برای اقدامات توانمند سازانه صرف کرده‌اند، گفت: سامانه‌ای در سال ۹۶ راه اندازی و ۷۶۰ هزار خانوار را شناسایی کردیم که در لیست برخورداری از وام‌های اشتغال‌زایی و تسهیلات و مستمری‌ها قرار گرفتند.
۷۶۰ هزارخانوار در لیست دریافت مستمری‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در آستانه فرا رسیدن هفته دولت به تشریح راهبردهای وزارت رفاه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخت و گفت: دولت تدبیر و امید، دولتی آگاه به مشکلات و رنج مردم است و شاهد برنامه‌های راهبردی اش در کاهش فقر هستیم.

وی افزود: پرداخت مستمری به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این دولت از ۵۳ هزار تومان به ۱۴۳ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره هم از ۱۰۰ به ۴۶۰ هزار تومان افزایش یافته است. روند پرداخت مستمری با نگاه به توانمندسازی و اشتغال زایی صورت می‌گیرد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در سال ۹۷ کمیته امداد ۱۴۰۰ میلیارد تومان و بهزیستی ۶۰۰ میلیارد تومان برای اقدامات توانمند سازانه صرف کرده است. بندپی ادامه داد: تا پایان مرداد ۵۲ درصد پشت نوبتی‌های نهادهای حمایتی را تحت پوشش قرار دادیم که ۱۱ هزار نفر جزو معلولان بودند.

وی که به منظور افتتاح متمرکز و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی- اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان گرگان حضور یافته بود با بیان اینکه استان گلستان در سایه وحدت علمای سنن و تشیع، با حضور اقوام مختلف سیستانی ها،خراسان شمالی، سمنانی‌ها، بلوچ‌ها و آذری‌ها نماد وحدت هستند و این مهم مدیون نمایندگان مجلس و نمایندگان ولی فقیه است ،گفت: در هفته دولت ۹۴۰ میلیارد تومان در ۱۴ شهرستان گلستان افتتاح خواهد شد.

بندپی در پایان اظهارکرد: ۹۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی (حدود ۱۴۱ پروژه) در شهرستان گرگان امروز افتتاح خواهد شد که اشتغال زایی ۲۲۰ نفر را به همراه دارد.

     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *