کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تساوی بدون گل استقلال تهران با فولاد

31 مرداد 1397 ساعت 22:39

استقلال در هفته پنجم لیگ برتر مقابل فولاد با تساوی بدون گل متوقف شد.


به گزارش جهان نیوز، دو تیم استقلال و فولاد در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا فولاد با هشت امتیاز به رده چهارم برسد و استقلال با ۶ امتیاز در رده هفتم باقی بماند.

گزارش نیمه اول:

استقلالی‌ها از همان ابتدای بازی به دنبال ارائه بازی تهاجمی بودند و در دقیقه یک توانستند در آستانه باز کردن دروازه‌ فولاد هم قرار بگیرند اما ضربه سهرابیان راهی کرنر شد. استقلال در ادامه حملات جسته و گریخته‌ای داشت و فولاد هم در تلاش بود تا بتواند به دروازه استقلال نزدیک شود که در رسیدن به این هدف به جز ایجاد چند موقعیت نصفه و نیمه، توفیق چندانی نداشتند.

از دیگر حملات استقلالی‌ها در این نیمه می‌توان به حرکت ترکیبی وریا غفوری و فرشید اسماعیلی در دقیقه ۱۱ اشاره کرد که با واکنش مرادیان، دروازه‌بان فولاد، آبی‌پوشان استقلال باز هم نتوانستند دروازه حریفشان را باز کنند.

به این ترتیب، نیمه نخست دیدار استقلال و فولاد با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این نیمه محمد دانشگر از استقلال و سروش رفیعی از فولاد با کارت زرد جریمه شدند.

گزارش نیمه دوم:

در نیمه دوم، استقلالی‌ها در تلاش بودند تا بتوانند حملات دامنه‌دارشان را روی دروازه فولاد ادامه دهند اما با بازی بسته فولاد در ایجاد موقعیت ناکام بودند تا تنها مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند.

یکی از تاکتیک‌هایی که استقلال برای رسیدن به گل از آن استفاده کرد، نفوذ الحاجی گرو از کناره‌های دفاع فولاد بود که دو بار موفقیت آمیز بود اما هر دو بار پاس نهایی به تبریزی نرسید تا استقلال به گل نرسد.

در تنها مرتبه‌ای که استقلال توانست صاحب یک موقعیت ایده‌آل شود، در دقیقه ۷۴ بود که با پاس دقیق و در عمق فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی مقابل با مرادیان، دروازه‌بان فولاد تک به تک شد اما به خاطر تعللی که تبریزی پس از استپ کردن توپ کرد، زاویه برای زدن ضربه نهایی تنگ شد تا ضربه آرام تبریزی توسط مرادیان دفع شود و این موقعیت‌ هم برای شاگردان شفر از دست برود.

در مقابل فولاد ضمن ارائه بازی تدافعی، چشم به ضد حملات داشت که تنها یک بار در اجرای برنامه‌شان موفق بودند و در دقیقه ۸۷ از پشت محوطه جریمه ضربه خطرناکی زدند که با واکنش خوب رحمتی این توپ به کرنر رفت.

در نهایت، هر دو تیم در گل‌زنی ناکام ماندند تا بازی با تساوی بدون گل به اتمام برسد. در این نیمه احسان مرادیان و مجتبی نجاریان از داور کارت زرد دریافت کردند.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، خسرو حیدری (همام طارق، ۶۶)، وریا غفوری، فرشید باقری، علی کریمی (نویمایر، ۷۷)، فرشید اسماعیلی (روح‌الله باقری، ۸۵)، مرتضی تبریزی و الحاجی گرو.

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، ایوب والی، میلاد بدرقه، فرزاد جعفری، رضا میرزایی، میثم دورقی، سینا مریدی، سروش رفیعی(سوارز ۷۸)، حسن بیت سعید، صابر حردانی (مهدی زبیدی، ۶۶) و لوسیانو پریرا.
منبع:ایسنا


کد مطلب: 635853

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/635853/تساوی-بدون-گل-استقلال-تهران-فولاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com