جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
صالحی‌امیری:

آنچه در جاكارتا مي‌بينيم ظرفيت ورزش كشور است

چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 635819
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: رابطه صمیمانه کمیته و وزارت منطقی است چرا که اقتضاي مديريت اين است كه ورزش بايد يكصدا باشد.
به گزارش جهان نيوز، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی کشتی آزاد در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان افتخار آفرینی های ورزشکاران ایران در هجدهمین دوره بازی های آسیایی را به ملت ایران و خانواده معظم شهدا تبریک گفت و اظهار داشت: مجموعه تلاش هایی که لازم بود از سوی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها صورت گرفت و آنچه امروز در جاکارتا می بینیم ظرفیت ورزش کشور است.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: امیدوارم در ادامه این رویداد مهم بارها و بارها شاهد اهتزاز پرچم ایران باشیم تا اینجا ٤ مدال طلا نتیجه خوبی تلقی می شود و در ادامه باز هم مدال های طلا به ارمغان خواهد آمد.

صالحی امیری تلاش زیاد ورزشکاران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: آنچه مهم است من شهادت می دهم که جوانان با تلاش و غیرت مثال زدنی، تمام توان خود را به کار گرفتند تا نام ایران را بر بلندای تاریخ برافراشته کنند.

رییس کمیته ملی المپیک نتیجه جاکارتا را حاصل زحمات مجموعه ورزش کشور دانست و از زحمات مسئولین گذشته ورزش کشور همچنین دولت هم به نیکی یاد کرد.

صالحی امیری گفت: اگر بخواهم از بیانات مقام معظم رهبری وام بگیرم اینکه باید بگویم ورزشکاران ما عالی درخشیدند و در ادامه باز هم افتخار آفرینی خواهند کرد و همه سعی می کنند ملت ایران را سرافراز کنند.

وی ارتباط صمیمانه و تنگاتنگ وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را عقلانی و منطقی دانست و تصریح کرد: اقتضای مدیریت این است که ورزش باید یکصدا باشد و شعار کاروان ورزشی ایران هم کاملا معنا دار است چرا که قبل از اینکه یک ملت یک صدا مصداق یابد باید در ورزش یکصدایی باشد.

رییس کمیته ملی المپیک با إبراز خرسندی از اینکه در کنار ورزشکاران بوده اظهار داشت: در ادامه این رویداد وزیر ورزش و جوانان در جاکارتا حضور خواهد داشت.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *