پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۸
۸۸
ضمن تشکر از مراجع عظیم الشان و اعتراض به حواشی

بیانیه جمعی ازشرکت‌کنندگان تجمع مدرسه فیضیه/ عده ای از ورود روحانیت برای مطالبه دغدغه های مردم وحشت زده شده اند

چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۷
کد مطلب: 635807
ما طلاب و روحانیون حوزه علمیه ، ضمن تشکر از بزرگان حوزوی و حساسیت و واکنش برخی مراجع عظیم الشان و اساتید حوزه های علمیه در راستای اصولی و بدون حاشیه بودن اقدامات حوزوی، اعتراض خود را نسبت به حواشی نامربوط تجمع فوق ابراز می داریم.
بیانیه جمعی ازشرکت‌کنندگان تجمع مدرسه فیضیه/  عده ای از ورود روحانیت برای مطالبه دغدغه های مردم وحشت زده شده اند
به گزارش جهان نيوز، جمعی از شرکت کنندگان تجمع مدرسه فیضیه قم که در روز پنج شنبه برگزار شد و با حواشی های مختلف روبه رو شد بیانیه ای را صادر کردند. در بخشی از این بیانیه آمده است: ما طلاب و روحانیون حوزه علمیه ، ضمن تشکر از بزرگان حوزوی و حساسیت و واکنش برخی مراجع عظیم الشان و اساتید حوزه های علمیه در راستای اصولی و بدون حاشیه بودن اقدامات حوزوی، اعتراض خود را نسبت به حواشی نامربوط تجمع فوق ابراز می داریم 
 
به گزارش جهان نيوز، متن کامل بیانیه به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
إِذْ تَلَقَّوْنَهُ بِأَلْسِنَتِكمُْ وَ تَقُولُونَ بِأَفْوَاهِكمُ مَّا لَيْسَ لَكُم بِهِ عِلْمٌ وَ تحَْسَبُونَهُ هَيِّنًا وَ هُوَ عِندَ اللَّهِ عَظِيمٌ... وَ لَوْ لَا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ قُلْتُم مَّا يَكُونُ لَنَا أَن نَّتَكلَّمَ بهَِاذَا سُبْحَانَكَ هَاذَا بهُْتَانٌ عَظِيم
 
آنگاه كه اين شايعه را از زبان يكديگر می گرفتيد، و با دهان خود سخنى می گفتيد كه به آن يقين نداشتيد و آن را كوچک مىی پنداشتيد در حالى كه نزد خدا بزرگ است! چرا هنگامى كه آن را شنيديد نگفتيد: «ما حق نداريم كه به اين سخن تكلّم كنيم خداوندا منزّهى تو، اين بهتان بزرگى است» ( قرآن کریم)
 
ملت بزرگوار و شریف ایران:
 
 جمهوری اسلامی ایران،با گذشت چهار دهه از استقرار خود،که سرتاسر آن همراه با تحریمهای ظالمانه و دشمنی های همه جانبه و حتی بیش از صد ماه جنگ مسلحانه بوده است، هم اکنون در شرایط جنگ اقتصادی با دنیای کفر و نفاق قرار دارد. در چنین شرایطی، عواملی چون  بی مبالاتیها ، بی تدبیریها، گره زدن مشکلات کشور به یک سلسله مذاکرات پوچ، انتخاب مدیران پیر و باندی و اتخاذ سیاست های لیبرالی به جای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، دمیدن  در آتش فتنه اقتصادی است.
 
طلاب و روحانیون مردمی، به عنوان  خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب که در طول تاریخ، همیشه در کنارمردم و در خط مقدم مبارزه بوده اند، و با تمام وجود و حتی. بذل جان از ملت اسلام دفاع کرده اند، امروز نیز همچون اوقات خطیر گذشته، با تمامی وجود در عرصه جنگ اقتصادی ورود نموده و با اقدامات مختلف، همچون سخنرانی های روشنگرانه و بصیرت ساز در مورد جنگ اقتصادی، ورود به عرصه های مدیریتی، مشاوره به مسئولان و مردم، تلاش برای همیاری اقشار مختلف در راستای کم شدن فشار  بر مردم و بیدار کردن کسانی که در خواب غفلت فرو رفته اند، تلاش می کنند تا زمینه پیروزی در این جبهه پیچیده را فراهم آورند.
 
در همین راستا و با هدف گرفتن بهانه عدالتخواهی از دشمنان انقلاب، تجمعی قانونی با درخواست عموم طلاب از سوی جمعی از نهادهای حوزوی و به منظور اعتراض به برخی جریانات سیاسی کشور، که به جای تحرک جدی و متناسب با جنگ اقتصادی، به دنبال القاء موهومات و دل بستن دوباره به سراب مذاکرات با اروپا و حتی امریکا هستند در فیضیه برگزار شد.

متاسفانه برخی از ورود روحانیت برای مطالبه دغدغه های مردم وحشت زده شده اند و به جای تغییردر سیاست های اقتصادی خود و عمل به مطالبات به حق طلاب در جلوگیری از واگذاری ده ها تن ذخایر طلای کشور، رانت خواری چندین میلیارد دلاری در واگذاری ارز کشور، جلوگیری از سودجویی محتکران و برخورد جدی با مفسدان اقتصادی، سعی در حاشیه سازی برای این مطالبات به حق نمودند.
 
ما طلاب و روحانیون حوزه علمیه ، ضمن تشکر از بزرگان حوزوی و حساسیت و واکنش برخی مراجع عظیم الشان و اساتید حوزه های علمیه در راستای اصولی و بدون حاشیه بودن اقدامات حوزوی، اعتراض خود را نسبت به حواشی نامربوط تجمع فوق ابراز می داریم و اعلام می کنیم، که ترفندهای آشنای جنگ روانی در دروغ پراکنی و حاشیه سازی  و به خط کردن رسانه های پر تعداد و قلم به مزدها، برای جولان دادن علیه اصل موضوع، اقدام جدید و نا آشنایی نیست. قطعا درمان چالش های پیرامون نظام، با تمرکز بر این اقدامات سخیف هیچ نسبتی ندارد. 

آیا نباید برای مردم این سوال طرح شود که چگونه یک پلاکارد( که در عرض چند دقیقه جمع آوری شد و در همانجا از سوی سخنرانان نسبت به آن واکنش نشان داده شد) و یا عکسهای دستکاری شده از حضور نظامیان! در تجمع، اینگونه از نماینده مجلس تا مسئولان دولتی را برای هجمه به طلاب و روحانیت به خط می کند، ولی پر شدن انبارهای محتکران از مایحتاج ضروری مردم خم به ابروی چنین افرادی نمی آورد؟ چگونه است که واگذاری رانت 18 میلیارد دلاری از  ذخایر ارزی کشور عده ای سیاست باز کاسبِ حاشیه و رسانه های زنجیره ای را تکان نمی دهد و اینگونه برای یک بیت شعر (که معلوم نیست از کجا آمده و سر نخ آن رو به سوی پستوهای عملیات روانی خودشان دارد) به در و دیوار می کوبند؟
 
ما همچون رهبر معظم انقلاب باحمایت از دولت مستقر و تاکید بر استقرار و پاسخگویی دولتمردان در مواجهه با مشکلات مردم اعلام می کنیم با این ترفندهای نخ نما شده از مطالبه ی حقوق اساسی ملت ایران دست بردار نخواهیم بود و هرگز اجازه ی له شدن مردم، زیر چرخ سیاست های لیبرالی برخی وابستگان فکری غرب را نمی دهیم.
 
به عمرو عاص هایی که مشغول طراحی علیه طلاب و مردم هستند باید گوشزد کرد که اگر قرار بود روحانیت شیعه با یک شایعه ی ناجوانمردانه میدان را خالی کند هنوز نظام منحوس پهلوی پابرجا بود. همانگونه که از معمار کبیر انقلاب آموخته ایم، تا ظلم هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.
 
امید است با اقدامات به موقع و به جای مسئولین و حمایتهای مردم انقلابی، همچون گذشته، بزودی شاهد شکست دیگری برای جبهه کفر و نفاق و پیروزی دیگری برای موحدین و یاوران حق باشیم.
 
و السلام علی من اتبع الهدی
 
جمعی از شرکت کنندگان تجمع مدرسه فیضیه قم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اسد الله
Iran, Islamic Republic of
ازهیا هوها نترسید .خدا با آزادگان و حق گویان است.
حرف حق تلخههههه🤣
Iran, Islamic Republic of
...
اگر طلاب و انقلابیون علیه مسبب گرانی ها یعنی دولت اعتراض کنند...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
معلومه
حداقل برای تو یکی چهل ساله که تلخه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
طلبه جوان سمناني
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما طلاب متعهد و انقلابي و بصير و وظيفه شناس...
موافقم
Iran, Islamic Republic of
آیا نباید برای مردم این سوال طرح شود که چگونه یک پلاکارد......
بنده بعنوان یکی از آحاد مردم به محض مشاهده این پلاکارد متوجه شدم که کار، کار نفوذیهاست که متاسفانه در کمال ناباوری از دید مسئولین تجمع بدور مانده. مگر میشود کسی برای اتهام واهی وارد به خودش سند تولید کند؟
لعنت بر شیطان حرام زاده.
Iran, Islamic Republic of
اینها همان ...
Iran, Islamic Republic of
آیا تخلف در تخصیص و حیف و میل کردن 18میلیارد دلار و50 تن طلا و صدها میلیاردها تومان احتکار کالا و... با متن یک پلاکارد برابری میکند که دارید حاشیه سازی می کنید؟ دولت بهتر است جوابگوی مردم باشد.
Iran, Islamic Republic of
خیر برابری نمیکند. لشکر شیطان از جن و انس و افسادطلبان و دزدان و ضدانقلاب، میخواهند حرف اصلی شنیده نشود.
Iran, Islamic Republic of
چرا وقتی اصلاح طلبان میگوبند اینهایی که سطل های اشغال را آتش میزنند و شیشه میشکنند و کارهای خلاف انجام میدهند نفوذی های اصولگرایان هستند شما قبول نمی کنید حال چگونه انتظار دارید مردم حرف شما را باور کنند
علی
United Arab Emirates
برای اینکه سخنران توی جلسه اعلام کرد این پلاکاردها رو مع کنید ولی ... هنوز ول کن اغتشاشات نیست چه برسه به برائت. واقعا فرقش مشخص نبود؟؟ک
Iran, Islamic Republic of
فرقش اینه که شما سطل آشغال آتش زدن و شعارهایی که علیه شهدا و انقلاب و امام داده میشه را محکوم نکردید
با پررویی گفتید خداجو هستند

ما حاشیه ها را محکوم کردیم اولا

ثانیا متن درخواست های اصلاح طلب ها ابطال رای مردم و برندازی انقلاب و اهانت به شهدا بوده و در حاشیه اموال مردم را هم تخریب کردید
متن خواست طلاب توجه به اقتصاد مردم و دل ننبستن به آمریکا و برجام بوده حالا خود شما یک پلاکارد را علم کردید تا متن کنار بره
اینجاست که مردم حرف شما را باور نمیکنن
Iran, Islamic Republic of
اولاً اصلاح طلبان نه و افسادطلبان.
ثانیاً، افسادطلبان تا به حال گفتن حوزه باید به امور مردم و حکومت برسه؟!!! اونا میگن حوزه نباید در کارهای مرتبط با زندگی دخالت کنه و فقط باید دعا بخونه! شورای نگهبان رو زیر سؤال میبرن برای همین. انتقادات مراجع رو محکوم میکنن برای همین. اصلاً برای همین، با ولایت فقیه مخالفن. خب وقتی یه گروهی با دین مخالفن، طبیعیه که با حکومت دینی و هر چه رنگ و بوی دینی هست داره هم مخالفن. در نتیجه، فتنه و اغتشاش علیه نظام اسلامی، در ذات افسادطلبی دین گریز است نه انقلابی گری دین طلب.
Iran, Islamic Republic of
...
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این اقدام ضد سخنان رهبر معظم انقلاب در روز دوشنبه بوده است که فرمودند کسی حق راهپیمایی ندارد
Iran, Islamic Republic of
همایش و نشست بود
Iran, Islamic Republic of
سلام اخوی
اینکه راهپیمایی نبوده است بلکه یک تجمع در داخل مدرسه علمیه بوده است که هیچ منع قانونی هم ندارد.
United States
کی آقا چنین حرفی زدند؟ کسی حق راهپیمایی ندارد اصلا حرف درستی نیست. چرا دروغ میبندین؟ حق اعتراض به وضعیت اسف بار دولت حق مسلم همه مردم هست و هیچ کس نمیتواند مطالبه آن را ممنوع کند.

وقت آن است که یک بار دیگر روحانیت ثابت کند که "سیاست عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ما". نباید بگذاریم سیاسی گری انگلیسی تفرقه بینداز و حکومت کن وارد سیاست کشورمان شود.
سلام
Iran, Islamic Republic of
البته این نشست بوده است نه راه پیمایی
سعید
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدا بر عالمان و متعلمان و همه حق جویان و آزادگان عالم
راه درست این است که دستگاه قضا ظالمین و مفت خوران و غارتگران بیت المال را به اشد مجازات برساند تا شائبه بی کفایتی در ذهن ها قوت نگیرد.
یاعلی
حامد
Iran, Islamic Republic of
روحانیت نباید با این فشارها از داخل و بیرون دچار انفعال گردد. درست این است که تجمعی پرشور تر تشکیل گردد تا گروه فشار رسانه ای و غیر رسانه ای اصلاح طلبان، دولتیان و اصحاب ثروت و قدرت نتواند روحانیت مردمی را به حاشیه ببرد. روحانیت واقعی روحانیتی است که دغدغه مردمی داشته باشد نه آنها که بر صندلی های ریاست تکیه کرده و خبری از دردهای مردمی ندارند/
Iran, Islamic Republic of
خوبه حالا مراجع اعتراض کردن و سپاه گفته ما نبودیم مدیر حوزه هم گفته اجازش از ما نبوده و سخنران هم که از سیستم خوده حوزه و خروجیاش ایراد گرفته! الان بیانیه برای جواب به کیه دقیقا؟! بعد شما الان همون خروجی های حوزه هستین که بیانیه دادین یا نظامیایی که سپاه گفته از سمت ما نبودن و خودجوش بوده!؟ آخه یه هویتی باید داشته باشین دیگه! جمعی از شرکت کننده های خوبه مراسم مینوشتین آخرش بهتر بود!
Iran, Islamic Republic of
من جز امضا کنندگان بیانیه بودم این تجمع نه ربطی به مرکز مدیریت داشت ونه به هیچ تشکل خاص حوزوی
اگرچه همه تشکل ها بودند ولی تجمع بزرگی بود و همه بودند
طلاب نمی توانند اجازه دهند لیبرال ها به فشار به مردم ادامه دهند و عده ای حاشیه سازی کنند کور خوانده اند
نمی گذاریم منافع ملت را قربانی منافع امثال نعمت زاده کنن هرقدر دوست دارند فحش دهند عقب نشینی نداربم
Iran, Islamic Republic of
خوب دقیقا همین حال و روز از نیمه دوم سال 90تا تقریبا اواخر سال91هم اتفاق افتاد منظورم بالا کشیدن یکباره ارز و بلافاصله گران شدن همه چیز.فکر کنم آن زمان ایران طلبه نداشت که اینچین اعتراض کنند به وضع موجود.حداقل بدون داشتن پلاکارت.
Iran, Islamic Republic of
...
جواد
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما اینه که تمامی کائنات و اتفاقاتی که در جهان می افتد را از دریچه کینه شتری اتان نسبت به احمدی نژاد می بینید
همان روزها هم اعتراضات جدی به عملکرد دولت می شد ولی امثال شما در حال ماهیگیری سیاسی بودید و سخنان درست را نمی شنیدید امروز هم نمی شنوید
باید چشم و گوش ها را بشویید وگرنه این سوال و جواب ها هم بی فایده است
یک طلبه
United Arab Emirates
شماها مشکلتون اینه نمی خواید واقعیت رو ببینید وگرنه احمدی نژاد وقتی پاش رو کج گذاشت از توی حوزه زدند تو دهنش اما اصلاح طلبها تا مدتها از مشایی حمایت می کردند. یادتون که نرفته
United States
یعنی علنا اعلان جنگ دارید میکنید به مخالفان خود آنهایی که مثل شما فکر نمی کنند و رفتار شما را مورد پسند قرار نمی دهند و روش های شما در این چهل ساله نپسندیده اند امیدوارم که چنین نباشد
یک طلبه
United Arab Emirates
ما اعلام جنگ کردیم به کسی که با حقوق مردم و آرمان عدالتخواهی انقلاب اعلام جنگ کرده. مخالفت که اعلام جنگ نداره که. طرف داره به اندازه دیه یک آدم در روز دزدی می کنه باید بهش بگی دست خوش!؟
واقعا که خیلی نوبره این برداشت
دعاگوي كرماني
Iran, Islamic Republic of
اي بقربان آن عقل و كلام و مرامت...
حقا كه مصداق بارز:
المومن كالجيل الراسخ هستي
Iran, Islamic Republic of
مراجع اعتراض نکردن و یک مرجع اعتراض کرده که کرده باشد.
سپاه هم گفته ما برگزارکننده تجمع نبودیم، چون نبوده. نگفته مخالف تجمع بودیم.
مدیر حوزه علمیه هم نظرش خودش رو گفته. چون تجمع داخل فیضیه، بدون مجوز نمیشه. طلبه جماعت هم آقا اجازه بده نیستن. بر اساس ضرورت، تشخیص میدن.
مهم، حق بودن اعتراض طلاب به دولت است که حق است. خدا هم، به حق و اعتراض به ظالم فرمان داده است. والسلام. مشکلی وجود ندارد. شما سوختید خب طبیعیست. قصد این بود که بسوزید. تازه مجازات هم خواهید شد.
یک طلبه معترض
Iran, Islamic Republic of
البته تجمع چون داخلی بود نیاز به مجوز از بیرون نداشت. جالبه، بعد از کلی موج سواری مطهری و ... حالا که خود شرکت کننده ها با سند و مدارکی که تو اینترنت پخش شده هم اعلام کردند و هم ثابت کردند حاشیه رو قبول ندارند، آقایون دیگه نگران حرمت حوزه و ... نیستند. حالا یک بازی جدید
اصلا واژه معذرت خواهی تو قاموس آقایون نیست. برعکس این بداخلاقی ها، آقای مکارم بلافاصله بعد از معلوم شدن قضیه عذرخواهی کردند. این یعنی مردانگی که خیلی ها بویی ازش نبردند
United States
تکبیر به این میگن خط حزب الله شهرام پهرام براش نداره
دلواپس :یک پلاکارد
Iran, Islamic Republic of
این تجمع لازم بودچون واقعا سکوت حوزه نشانه ی عافیت طلبی بود اما مسائل حاشیه ای که دستمایه دشمن شدباید پیگیری شود ...
Romania
احسنت برطلاب انقلابی ماهم ازشما حمایت میکنیم وبه دشمنان اعلام میکنیم آرزوی جدایی مردم وروحانیت انقلابی وولایتمدار رابه گور خواهند برد
Iran, Islamic Republic of
اگه چرا حواشی درست میکنید که بعضیا با این حواشی مطالبات مردمو به حاشیه ببرن
Iran, Islamic Republic of
حواشی رو سایت های افساد طلب درست کردند که مطالبات اصلی مردم فراموش شود.
Iran, Islamic Republic of
چه حواشی هست سطل آشغال آتش زدند با مامور درگیر شدند یاپرچم آتش زدند
Iran, Islamic Republic of
اگه چرا حواشی درست میکنید که بعضیا با این حواشی مطالبات مردمو به حاشیه ببرن
Iran, Islamic Republic of
پلاکارد مذکور مفهوم بدی نداشت مفهوم این بود آنهایی که امروز دم از مذاکره مجدد با شیطان بزرگ می زنند مراقب باشند که به تیر غیب گرفتار نشوند.
United States
تیر غیب چه دقیق تو استخر به هدف میخوره
Iran, Islamic Republic of
...
United States
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جمعي يعني چه ؟؟ مرد باشيد وباشهامت اسامي خودرا اعلام کنيد.
United States
....
Iran, Islamic Republic of
آره از شما ترسیدن اسامی خود رو اعلام نکردند !!!!!خخخخ.
United States
آخه پرفسور!
حالا اسم اون عده رو بگن شما می شناسین؟
Iran, Islamic Republic of
چون مرد هستن، خودشون رو کسی نمیدونن. ...
Iran, Islamic Republic of
اسامی به خبرگزاری ها فرستاده شده
صدها اسم بوده اقتضای انتشار نداشته وگرنه اسم را با کد ملی و عکس های سه در چهار منتشر کنن که فکر نکنن با این هیاهوها از قلم به مزدها رسانه های زنجیره ای کانون های قدرت و ثروت و فساد عقب نشسته ایم
ولی
Iran, Islamic Republic of
این جمعی اسم ندارند؟
Iran, Islamic Republic of
خب اسمشان را اعلام کنند. تو اسم جند تا طلبه گمنام را از کجا می شناسی...
دلواپس
United Arab Emirates
اصلا اون پلاکارده دست من بود:الف )دم در دادن بهم گفتن بگیر دستت....ب)خودم پرینت کردم ...در هر دوصورت مقصرین تهههههههههدیدرابگیرید!خداوکیلی ازاین به بعد هم استخر نروید چون هم خطر دارد...هم صدای مردم رانمی شنوید...
Iran, Islamic Republic of
اسم دارند. اماذبه موساد ربطی ندارد!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
طلاب و روحانیون قم هستند
Iran, Islamic Republic of
...
France
...
Iran, Islamic Republic of
کسانی را که اصل دلیل تجمع را که برای گرانی بوده را نادیده گرفتن وبه موضوعات فرعی پرداختند تا مردم وافکار مردم را گمراه کنند.
Iran, Islamic Republic of
بهتر است که صادرکنندگان بیانیه اسامی خودرااعلام می کردند تامشخص شود
Iran, Islamic Republic of
باز شما تروریست های اقتصادی بحث حاشیه ای کردید تا فسادتون بیش از این برملا نشه؟
Iran, Islamic Republic of
به افسادطلبان نفوذی ربطی ندارد. شما بهتر است رو اسم دزدان دولت زوم کنید.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
من که بسیار خوشحال شدم از تجمع به حق طلاب و روحانیون؛ نشان دادند که همچون دوران سخت مبارزات انقلاب پای کار هستند، ضمن آنکه مردم هم همین انتظار را داشتند و دارند. البته این حرام زاده های سیاسی لیبرال مسلک برای پر کردن جیب خود و خانواده و اهل و عیال خود هر جنایتی ممکنه بکنند. دوران سراسر مبارزه انقلاب همین بوده و خواهد بود. حرام خورها همیشه به دنبال جنجال هستند. اعتراض به برگزاری تجمع به حق روحانیون و طلاب از طرف هرکسی و جناحی که باشه یعنی همراهی با فساد، یعنی راضی بودن با فساد و... البته مخالف حاشیه سازی و فریب هستیم.
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
یادمون باشه جریان نفاق داخلی در ماجرای اعتراض کارگران و طلبکاران موسئسات مالی و اعتباری وارد تجمع به حق کارگران شدند و باعث انحراف در مسیر اعتراض شدند؛ ...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
مخالف شعارهای انحرافی هستیم، مخالف فحاشی هستیم. اما نکته اینجاست که اینهایی که بدشون اومده که چرا علیه دولت شعار داده شده؛ واقعا اون موقع که پرچم ایران را آتش زدند ناراحت شدند!!!!! ؟؟؟؟
Germany
...
United States
اصلا چرا بعضی اون پلاکارد رو علیه رییس جمهور دانستن ؟ چه ربطی به رییس جمهور داشت
اقای روحانی بعد از خروج امریکا از برجام کی از مذاکره با امریکا چیزی گفته ؟ اون مطلب شاید جواب روزنامه های اصلاح طلب بوده
قسمت دوم این شعار هم بدون توهین به اخر عاقبت خواص اشاره دارد از کجای این مطلب میشه فرض کرد که تهدیدی صورت گرفته ؟؟؟
ابراهیم سالاروند
Iran, Islamic Republic of
شرم بر اصولگرایی فریبکارانه
چطور بیانیه جمعی از طلاب محترم رو انعکاس می دید، اما بیانه و نظر مراجع تقلید رو خیر؟!
حق
Iran, Islamic Republic of
سالاروند عزيز ! خدائيش خيلى سالارى !
اين جماعت دو دوزه باز نه تنها نسبت به حواشى به وجود اومده موضع گرفتند بلكه بيانيه مراجع عظام را هم پوشش خبرى ندادند ! انقلاب و ارزش و … فقط لقلقه زبون اينهاست
حق
Iran, Islamic Republic of
شرم بر تو جهان ! من كجا نوشتم موضع گرفتند ؟!
خدائيش براى اين كارها - سانسور ، تحريف ، تغيير و … - مجوز شرعى هم گرفتيد ؟!
زاكان خان ! جواب بده !
دمت گرم
United Arab Emirates
سالاروند عزیز، ر دقت کنی خود بیانیه در تایید ضحبت مراجع بوده و آقای مکارم هم که اعلام کردند از نظرشون برگشتند و اطلاعات غلط براشون برده بودند.
Iran, Islamic Republic of
کور نبودی میدیدی آن را بازتاب دادن
منتها شما این قدر عینک سیاست کورت کرده که نمی بینی
حامد
Iran, Islamic Republic of
باید تو دهن اصحاب قدرت زد که انقلاب رو به سمت اشرافی گری و فساد می برند. تجمع تجمع خوبی بود و هیچ مشکلی نداشت. ...
Iran, Islamic Republic of
به عمرو عاص هایی که مشغول طراحی علیه طلاب و مردم هستند باید گوشزد کرد که اگر قرار بود روحانیت شیعه با یک شایعه ی ناجوانمردانه میدان را خالی کند هنوز نظام منحوس پهلوی پابرجا بود.


یعنی عمر وعاص ها هستند وخواهندبودومکر شون اثر گذار؟
Iran, Islamic Republic of
...
دانا
Iran, Islamic Republic of
اگه آدم وجه مشترک ترفندها رو بشناسه می تونه چنین موضوع تکراری رو راحت تحلیل کنه بیایم یکبار روال رو یاد آوری کنیم 1- ابتدائا یه عده تا مدت کوتاهی اعتراض به اقتصاد می کنن2- دفعه بعدش یه عده جا و مکان افراد اول رو پیدا می کنن بعد یه سری شعار بهش اضافه می کنن 3- دفعه بعدترش خودشون فراخوان می زنن و افراد هدف رو دعوت می کنن
این که دور اول اعتراضات طلاب ، فقط اقتصادی شنیدیم و دور دوم مثل روال قبلی شعار بهش اضافه شده مبین همین موضوعه اونا افراد هدف رو تو تله میندازن ولی از خودشون خبری نیست چون پلاکاردها رو دست طلاب دادن و بعد غیب شدن و شروع به ماجراهای قبلی کردن حالا کی می خوان فراخوان بزنن باید صبر کرد و دید ولی چند تا قضیه تو این ماجرا روشن شده
اول سپاهی زدایی این افراد که معلومه پروژه شون هنوز ادامه داره
دوم ناراحت بودن از کشف انبارها توسط سپاه که معلومه چیزی پشت پرده انبارها وجود داره
سوم ماجرای هاشمی که این افراد با زیرکی در این موضوع ربطش به سپاه دادن چون عملا عنوان شده سپاهیان در این محفل نقش داشتن
حالا می تونید حدس بزنید قضیه چیه؟
Iran, Islamic Republic of
مردم دارند از گرسنگی می میرنر حاشیه سازان فقط به فکر حاشیه سازی اند چون این ترفند در گذشته خوب جواب داده ولی حالا نه
Iran, Islamic Republic of
ای وای حاشیه سازان کشور را رها نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
احسنت عالییییییییییییی بود سلام و درود خداوند بر طلاب شجاع و انقلابی و ولایی
سعید
Iran, Islamic Republic of
به نظرم بهتره دوستان کمی هم به ایرادات سخنران اصلی مراسم نسبت به حوزه بپردازن و سعی کنن ایرادات مطرح شده رو برطرف کنن .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ایرادات استاد بنیادین است
انشا الله به سمت برطرف کردن این اشکالات هم خواهیم رفت
Sweden
ضمن احترام به نظر مراجع محترم عرضم اینست این حرکت طلبه ها و سخنرانی انتقادی آقای رحیم پور باعث سرفرازی و احترام روحانیت بین مردم میشود. بی حرکتی حوزه و روزمره گی این نهاد ارزشمند باعث شده بسیاری در جامعه روحانیون را مقصر وضع موجود بدانند.بنابراین آقای رحیم پور و طلاب شرافتمند با وجود حاشیه های ناخواسته حرکت بسیار درستی را شروع کردند. اینجا هم دولت و هم حوزه مورد انتقاد قرار گرفته است که بسیار صحیح است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی
از طلاب و علمای بزرگوتر تشکر میکنم . لیبرالها میخواهند صدای مخالف را خفه کنند و مملکت را غارت کنند و تقدیم استکبار کنند خداوند حافظ و یار و یاور شماست و مردم نیز دیر یا زود متوجه میشوند فاستقم کما امرت و من تاب معک و لاتطغوا و لاترکنوا ال یالذین ظللموا فتمسکم النار سوره هود ایات 112-113
درود خداوند بر شما لولا ینهاهم الربانیون .. اولوا بقیه ینهون عن الفساد . بزرگواران به این آیات عمل کردند
کاش غول رسانه ای مزدوران اجازه میدادند در شهرستانها هم تکرار میشد ..
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...