شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

هزار میلیارد کالای احتکار شده وارد بازار شد

سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 635782
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: 1000 میلیارد ريال کالای احتکار شده وارد بازار قزوین شد.
هزار میلیارد کالای احتکار شده وارد بازار شد
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی از توزیع نخستین محموله از کالاهای مکشوفه انبارهای احتکار در قزوین اظهار داشت:  یک هزار میلیارد ریال کالای احتکار  از امروز وارد بازار قزوین شد.
وی افزود: قاطعیت و سرعت در بحث مبارزه با احتکار کالا و همچنین توزیع آن بین مردم مورد امنیت بوده است و پیگیری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین ادامه داد: با کمک و همراهی در وهله نخست مردم و سپس سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و اداره کل تعزیرات حکومتی استان چیزی در حدود یک هزار میلیارد ریال تاکنون کالاهای مختلف از لوازم خانگی گرفته تا مواد خوراکی و شوینده از انبارهای استان قزوین کشف شده است.

صادقی‌نیارکی بر توزیع کالاهای احتکار شده مکشوفه از سوی مسؤولان استان قزوین تاکید و اضافه کرد:محتکران باید هر چه سریع‌تر نسبت به ورود کالاها و اجناس خود به بازار اقدام کنند تا مردم در این شرایط اقتصادی، به زحمت نیفتند.
وی خاطرنشان کرد: تیم‌های پیگیری و برخوردکننده 24 ساعته و شبانه‌روز در حال رصد و کشف انبارهای احتکار و برخورد و دستگیری متخلفان و محتکران هستند.

این مقام قضایی تصریح کرد: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته، کشفیات محتکران به سمت انبارهای مسکونی، گاوداری و مراکز صنعتی سوق یافته است.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین افزود: از مردم تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با شماره تلفن‌های 124، 110 و 114 تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *