سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۴
۱۵۰
روحانی در مراسم سالروز صنعت دفاعی:

دو سال دعوای سیاسی را قطع و به مردم آرامش دهیم/ انتخابات تمام شده است/ آمریکا به خاطر قدرت نظامی ما حمله نمی‌کند/ نه تنها ایران که حتی کانادا هم به آمریکا اعتماد ندارد/ حفظ عزت و غیرت ملت هزینه دارد

سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 635756
امروز بحث بر سر این نیست که ایران به آمریکا اعتماد ندارد، که حتماً اینگونه است، اما شرایط به گونه‌ای است که اروپا، چین و حتی متحدان آمریکا مانند کانادا هم دیگر به این دولت اعتماد ندارند.
دو سال دعوای سیاسی را قطع و به مردم آرامش دهیم/  انتخابات تمام شده است/ آمریکا به خاطر قدرت نظامی ما حمله نمی‌کند/ نه تنها ایران که حتی کانادا هم به آمریکا اعتماد ندارد/ حفظ عزت و غیرت ملت هزینه دارد
گروه سیاسی جهان نيوز: حجت الاسلام روحانی صبح امروز سه شنبه در مراسم سالروز صنعت دفاعی و رونمایی از هواپیمای جنگنده ایرانی کوثر حاضر شد.

بخش های مهم اظهارات رئیس جمهور را درادامه خواهید خواند:

*تاریخ به ما می‌گوید که اگر قدرتمند نباشیم و بر روی اهداف خود استوار نایستیم، دیگرانی هستند که ما را از پای در خواهند آورد.

*متأسفانه وضعیت به گونه‌ای است که نمی‌توان اطمینان یافت که همه انسان‌ها در مسیر مستقیم حرکت کرده و کسی به ما چشم طمع نداشته باشد.

*جمهوری اسلامی ایران علاوه بر آنکه در یک منطقه حساس جغرافیایی قرار دارد در 40 سال گذشته نیز همواره آماج هراس‌افکنی و ترویج ایران‌هراسی بوده و عده‌ای سعی کردند به کشورهای اطراف ما اینگونه القاء کنند که ایران حیات، بقاء و عزت آنان را تهدید می‌کند.

*در سال‌های سپری شده از استقرار جمهوری اسلامی، اگر قصد تجاوز به کشور دیگر را داشتیم، فرصت‌های استثنایی مثل مقطع حمله صدام به کویت و محاصره بین‌المللی این کشور با توجه به ظلم و تجاوز 8 ساله رژیم بعثی به کشورمان و یا سوء استفاده از موقعیتی که در اثر فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بوجود آمد در اختیار ما بود، اما ایران در این مقاطع حساس ترجیح داد به مردم در کشورهای همسایه کمک کند که به عنوان مثال پذیرای تعداد زیادی از آوارگان عراقی و کویتی در حمله صدام به کویت بودیم، یا در زمان فروپاشی شوروی یکی از اولین کشورهایی بودیم که جمهوری‌های تازه استقلال یافته را به رسمیت شناخته و به دنبال کمک و تعامل با آنها بودیم.

*در سال‌های اخیر که پدیده تروریسم در منطقه گسترده شده بود، اگر چه به ظاهر خطر آن ایران را تهدید نمی‌کرد، اما جمهوری اسلامی ایران، داوطلبانه به کمک ملت‌های منطقه شتافت و نقش مؤثری در پاکسازی کشورهای منطقه از تروریست‌ها داشت.

*آمادگی ما، آمادگی برای جنگ نیست، بلکه آمادگی برای ایجاد و حفظ صلح پایدار است. وقتی می‌گوییم ملت ایران آماده دفاع جانانه از خود است یعنی می‌خواهد صلح پایدار را حفظ کند. فقدان آمادگی و توانمندی کافی یعنی به استقبال جنگ رفتن و در برابر آن افزایش قدرت دفاعی یعنی صلح‌طلبی.

*اگر توان دفاعی کشوری بازدارنده نباشد، این خود چراغ سبزی به دیگران برای چشم طمع دوختن به آن کشور است. بازدارندگی یعنی آنکه دشمن در محاسباتش قدرت و تون دفاعی کشورمان را  برای تجاوز احتمالی‌اش بسیار پرهزینه ببیند.

*تمام تلاش‌ها و هزینه‌های ما برای ارتقاء توان دفاعی کشور به منظور آن است که جلوی تحمیل جنگ و تجاوزهای پرهزینه به کشورمان را بگیریم. اگر نه عمل کردن بر خلاف این رویه کار سختی نیست و با سردادن چند شعار می‌توان وضعیت را بهم ریخت و به کشور هزینه‌های جبران‌ناپذیر تحمل کرد.

*امروز کشورهای اطراف ما نیز به ظاهر تلاش می‌کنند، امنیت خودشان را حفظ کنند. این کار را بسیار پرهزینه انجام می‌دهند، آنها سلاح را با گران‌ترین قیمت ممکن می‌خرند و تازه نمی‌توانند، خودشان به طور کامل از این سلاح‌ها استفاده کنند و برای بهره‌گیری از این سلاح‌ها مجبورند مستشاران خارجی استخدام کنند و از سوی دیگر خرید این سلاح‌ها در گرو آن است که در برابر فروشندگان این سلاح‌ها و خواسته‌های آنان تسلیم باشند که همین مسأله هزینه دفاع آنان از کشورشان را بسیار بالا برده است.

*نوکری کردن شاید به ظاهر هزینه‌های مادی را پایین بیاورد، اما هزینه‌های معنوی را بالا می‌برد. حفظ عزت و غیرت یک ملت خود هزینه دارد، هنر ما این است که بتوانیم با کمترین هزینه به بهترین شکل و در بالاترین سطح منافع و مصالح کشور را تأمین کنیم.

*یکی از مزیت‌های نیروهای مسلح کشورمان آن است که بین نیروهای مسلح ما و مردم فاصله‌ای نیست و نیروهای مسلح ما نیروهایی مردمی هستند.

*بار بزرگ و اصلی نیروهای مسلح کشورمان، بر دوش بخش مردمی آن یعنی سربازان وظیفه است و از سوی دیگردر کشورمان نیرویی به اسم بسیج داریم که به عنوان یک قدرت بزرگ علاوه بر آنکه بخش مردمی نیروهای مسلح را تقویت می‌کند.

*اگر فرماندهی نیروهای مسلح نیز مردمی باشد، یعنی منتخب و مورد اعتماد مردم باشد و علاوه بر این اسلام‌شناس، مدیر، مدبر و مورد اعتماد دینی مردم باشد، توانمندی و قدرت نیروهای مسلح مضاعف خواهد شد. در زمان جنگ وقتی امام راحل فرمانی صادر می‌کردند، با فرمان یک فرمانده نظامی معمولی فرق داشت چرا که مردم به این رهبر مردمی و دینی از عمق جان اعتماد داشته و به او عشق می‌ورزیدند و می‌دانستند که آنچه او می‌گوید برای تأمین مصالح عمومی کشور است و نه تأمین منافع فردی.

*ما امروز می‌توانیم با دیگر کشورها در کنار هم بوده و صنعت‌مان را در کنار هم بسازیم که در آن صورت صنعت کشور با کیفیت بهتر و رقابتی‌تر خواهد شد.

*امروز در مقطع حساسی که در آن قرار داریم، قدرت دفاعی بسیار حائز اهمیت است، چرا که دشمنان ما سیه‌روتر از همه وقت در تاریخ شدند و دشمنانی داریم که به هیچ اصلی پایبند نیستند.

*برخی اوقات یک قدرت بزرگ متجاوز وجود دارد که بعضاً چند سخن معقول و چارچوب‌دار می‌زند، اما امروز حاکمیت به دست کسانی افتاده که هیچ یکی از رفتار و سخنان‌شان معقول نیست.

* امروز بحث بر سر این نیست که ایران به آمریکا اعتماد ندارد، که حتماً اینگونه است، اما شرایط به گونه‌ای است که اروپا، چین و حتی متحدان آمریکا مانند کانادا هم دیگر به این دولت اعتماد ندارند.

* آمریکا به دلیل آنکه احساس می‌کند، ایران، ترکیه و چین هر کدام نقاط ضعفی دارند، آنها را در کارزار جنگ اقتصادی قرار داده است و ما باید تلاش کنیم تا نقاط ضعف خود را برطرف نماییم.

*رئیس جمهور با طرح این سوال که چرا آمریکا به ایران حمله نظامی نمی‌کند، گفت: این بخاطر آن نیست که آمریکا از کشته شدن انسان‌ها ناراحت باشد، بلکه بخاطر قدرت ایران است و می‌داند نتایج این اقدامش چه خواهد بود و چه هزینه‌هایی را در بر خواهد داشت.

* امروز اوضاع در آمریکا به گونه‌ای است که کنگره این کشور که همواره با ایران دشمنی دارد، بخاطر آنکه رئیس جمهور فعلی این کشور بسیار غیرقابل اعتماد است، در عین حالی که ایران را تحریم می‌کند، قانون صریحی را وضع و تصویب کردند که به واسطه آن دولت آمریکا حق حمله نظامی به ایران را ندارد و این نشان از توانمندی و قدرت ایران است که به آنها فهمانده است که اگر کسی بخواهد به ایران تجاوز کند، باید هزینه سنگینی را بپردازد.

*صنعت دفاعی می‌تواند هزینه دفاع را برای کشور کاهش دهد. تلاش متخصصان صنعت دفاعی کشور ارزشمند و حائز اهمیت است و من از طرف ملت ایران از همه تلاشگران صنعت دفاعی کشور و کسانی که برای تقویت قدرت ملی، تلاش می کنند، تشکر می کنم.

*در این یکی دو سال باقی مانده تا انتخابات بیاییم حزب و جناح را رها کرده و اختلافات و فشارها را کم و اتحاد و وحدت را بیشتر کنیم... امروز زمان آن است که همه یکدیگر را یاری کنیم. انتخابات تمام شده است و دیگر نباید به دنبال بحث‌های انتخاباتی برویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حتي يك لحظه فرصت نميديم استعفا و عزل و محاكمه مفسدان اقتصادي
مالک
Iran, Islamic Republic of
تکلیف زیانهای روحی و روانی و اقتصادی که به ملت زدید چی میشه؟؟

...

...

تکلیف دلار 10 تومنی چی میشه؟؟

تکلیف بیکارها و جوانان تحصیلکرده جویای شغل چی میشه؟؟

تکلیف مشکلات ازدواج بخاطر نداشتن درآمد و.. چی میشه؟؟

همینجوری هرتی که نمیشه امید داد به مردم.

شما دعوای سیاسی راه نندازی کسی کاری باهات نداره تا این دو سال ... تموم بشه

و امیدواریم معاونینتون تمام حقوقهای دریافتی این چند سال رو برگردونن به بیت المال ...
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
اصلا مهم نیست دوست عزیز
دلار ده تومن شده خب بشه
جوانان بیکارمانده اند خب باشند
گرانی به مردم تحمیل شده خب بشه
ازدواج جوانان تسهیل نشده خب باشه
اینا مهم نیست
مهم اینه که رئیس امروز سرحال هستند و دم از وحدت می زنند !!!
...
برادرا یادشونه که میگفتن چوب خشک هم مقابل روحانی رای میاره؟
Iran, Islamic Republic of
برادرا یادشونه که میگفتن چوب خشک هم مقابل روحانی رای میاره؟ عاقبت کارتون چی شد؟ همنوایی با شیطان برای شکست برجام هم عتقبت خوشی براتون نداره به خود بیاین و ادامه ندین
یک فتنه جدید: همنوایی با شیطان؛ جل الخالق
Italy
تحویل بگیرید؛ به قول نظامیها گرا دادن به دشمن خیانتی بزرگتر از فرار به سوی دشمن است.
برجام چه سودی برای بعضی دارد که اینگونه استدلال می کنند؟
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
اینکه برجام، فایده ای در رفع جنگ و تحریم نداشته و ندارد و حتی اوضاع را بدتر کرد و دشمن را گستاختر کرد و رکود را عمیق تر ساخت و واردات کمر شکن را بیشتر کرد و و و .. شکی نیست پس چرا برخی، برای نجات برجام می گویند که مخالفان برجام، با آمریکا، همصدا شدند و خواهان شکست آن هستند؟ اگر طرف اصلی یک معامله بزند زیر میز، و خارج شود آیا با عقل جور در می آید که باز هم برحب بگویند باید در معامله ماند حتی با اروپاییان؟ و رهبر را به ادامه برجام، مجبور کنند؟ به نظر می رسد کسانی که اینگونه برای حفظ برجام، دست و پا می زنند با استفاده از پل برجام،حتما می خواهند FATF و مذاکرات جدیدی را با همان شیطان بزرگ یعنی آمریکا، ترتیب بدهند تا «گرین کارت یا رانت ارزی جدید یا دلارهای دپو شده شان را گرانتر بفروشند یا ...» پس اینچنین دفاع کردن از برجام، به نام مردم است ولی برای «فقط یک مشت دلار بیشتر» است.
ترکمنچای .
Iran, Islamic Republic of
خسارت محض برجام به موزه تاریخ پیوست هیس .
Iran, Islamic Republic of
عزیزم خوابی یا قرصات رو نخوردی ؟
اونیکه با شیطون میرفت دور دور باید جواب بده نه اونهاییکه از اول هم میدونستن با شیطون نمیشه فالوده زد
United States
تنها راه آبادانی ایران فقط تغییر قوانینی است که منجر به فساد دولتی و رانت خواری و اختلاس گری وتورم وبیکاری میشود قوانینی که باعث میشود دولت هر روز بزرگتر و بی قانون تر شود وزالورها بیشتر بتوانند خون مردم را بمکنند و اموال ملت را غارت کنند
اصغر حیدری نسب
Iran, Islamic Republic of
همنواها با شیطان بزرگ برای نابودی برجام و اقتصاد مملکت سکوت کنن تا بیشتر رسوا نشدن
همنوا با شیطان برای بتن ریزی در صنعت هسته ای
Iran, Islamic Republic of
همنوا با شیطان ؟؟؟
.ک..
آقای سینه چاک برجام
Italy
برادر دنبال چه می گردی؟ بنده یک شهروند معمولی ایرانی هستم با این ویژگی ها، خواهشمند است خوب نگاه کنید:
بی شناسنامه؛ بی هویت؛ بی نام و نشان؛ دلواپس؛ واپس گرا؛ مرتجع؛ جنگ طلب؛ کاسب تحریم؛ وقت نشناس؛ فاقد شایستگی؛ زبان انگلیسی ندان؛ نادپیلمات؛ نابلد؛ ناکارشناس؛
و خیلی چیزهای دیگر.
قدیمیها می گویند: فرق است بین گوش دراز و کسی که گوشش دراز است.
چه گویم که ناگفتنش بهتر است. دلتان به چه چیزهایی خوش بود و چه شد. دیگر در نا امیدی هیچ امیدی نیست چون از اولش هم نبود. خود و شما را به خداوند می سپارم باشد که او تدبیر و امید نماید. پاینده باد اسلام ناب محمدی و سرافراز باد جمهوری اسلامی ایران.
United Arab Emirates
مطمئنی خودت همنوای دشمن نیستی؟
اصغر حیدری نسب
Iran, Islamic Republic of
چرا بردران از ندای وحدت آشفته شدن؟ این تذهبون
Iran, Islamic Republic of
کسی از وحدت آشفته نشده..از سو استفاده کردن از وحدت همه آشفته میشن مگه اینکه خواب باشی یا خودتی زده باشی ب خواب
اصغر حیدری نسب
Iran, Islamic Republic of
همنواهاها با شیطان برای شکست برجام چرا به جلیزو ویلیز افتادن؟
Iran, Islamic Republic of
...
دلیل شکست برجام این بود :
Iran, Islamic Republic of
هر که بغیر از خدا (کدخدا) امید ببندد ناامید خواهد شد و این یک سنت الهی است .
م
Iran, Islamic Republic of
اگر شما آمریکا را شیطان بزرگ می دانید، چرا به این راحتی بهش اعتماد کردین و قراردادی را امضا کردین که منجر به نابودی کامل هسته ای شود؟!!! چرا در اجرای این قرارداد یکطرفه و به سرعت پیش رفتین در عرض دو هفته تمام شانتریفیوژها رو شکستین؟!!! چرا به کسانی که قبل از انعقاد این قرارداد دلسوزانه نگران نوع بستن قرارداد بودند، توهین کردین با الباقی مثل دلواپس ، بی شناسنامه....
Iran, Islamic Republic of
...
چرا گفتند هم سانتریفیوژ بچرخد هم چرخ زندگی مردم، اما هر دو را قفل کردند؟
...
Iran, Islamic Republic of
بله عژت هزینه دارد و ما داریم آن را هر روز پرداخت می کنیم...
Iran, Islamic Republic of
کجا این هزینه عزته
این هزینه ذلته
ذلتی که به بهانه ی اقتصاد مردم هسته ای رو قربانی کرد در حالیکه قربانی کردن یعنی از جان و مال مایه گذاشتن مسئولین و تلاش شبانه روزی در خدمت به مردم
الهی به امید تو
Iran, Islamic Republic of
انشالله با رفع کدورتها دست در دست هم نقشه دشمنان برای نابودی کشور را خنثی کنیم
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد وقتی می گفت وحدت که بعدش می خواست اورانیوم غنی کنه یا ماهواره پرتاب کنه، روحانی وقتی می گه وحدت که بعدش می خواد قیمت ها رو چند برابر کنه!!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژادی که در راستای حمایت از مستضعفان قیمت نان را ۸ تا ۱۰ برابر کرد؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد قیمت دلار را از ۳۴۰۰ به ۱۲۰۰۰ رساند
احمدی نژاد قیمت سکه را از ۱.۲ میلیون به ۴ میلیون رساند
احمدی نژاد مسکن مهر را متوقف کرد
احمدی نژاد هسته ای و فضایی را تحویل دشمن داد
احمدی نژاد یک خائن بود
Iran, Islamic Republic of
نه احمدی نژاد اینکارها نکرد البته پیش زمینه انرا فراهم کرد...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد با ساختن مسکن مهر، پیش زمینه ی تعطیلی آن را به دست روحانی فراهم کرد.
پس تعطیلی مسکن مهر تقصیر احمدی نژاد است.
Iran, Islamic Republic of
دکتر روحانی در این پنج ساله پیش زمینه ی پیشرفت و رفاه و تکنولوژی و افزایش ارزش پول ملی و افزایش عزت ملی و افزایش امنیت ملی و توسعه ی توان موشکی و هسته ای کشور را فراهم کرد، تورم را مهار کرد، قیمت دلار را پایین آورد و ازدواج جوانان و اسکان آن ها را آسان تر نمود.!!!!!!!!!!!...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اگر قیمت نان را 100 تومان گران می کرد سه برابر آن یارانه را اضافه می کرد.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد قیمت نان را ۱۰ برابر کرد،قیمت گوشت ۶ برابر شد،قیمت سکه بیش از ۱۰ برابر شد،قیمت دلار تا ۴ برابر بالا رفت و خلاصه قیمت همه چیز چندین برابر شد و این حماسه بی نظیر محمود خان،حامی مستضعفان جهان است!!!!
Iran, Islamic Republic of
در دولت دکتر احمدی نژاد ضریب جینی و فاصله طبقاتی کاهش یافت و طبقات مستضعف و محروم و متوسط جامعه نفس کشیدند و با مسکن مهر خیلی ها بعد از سال ها مستاجری صاحبخانه شدند .
United Arab Emirates
یارانشوداد عوضش!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خوبیت نداره هم احمدی نژاد رو مسخره کنی،هم یارانه ها رو !
لااقل یکی رو مسخره کن!
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
اینو به غوغا سالاران و قلم بمزدان روزی نامه های زنجیره ای لیبرال بگین !
اصغر حیئری نسب
Iran, Islamic Republic of
ادم تعجب میکنه از برادرانی که خود را مخالف آمریکا میدونن ولی در عمل در اجرای سیاستهای شیطان برای شکست برجام از هیچ کوششی دریغ نمیکنن
Iran, Islamic Republic of
دانه فلفل سیاه و خال مهرویان سیاه
هر دو جانسوزند اما این کجا و آن کجا
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز میگفتین با کدخدا باید ببندیم !!!! حالا شیطان بزرگ شد !
Romania
دست بردار خوبه که همه می دونن شما و امثال همفکران شما، آمریکا رو فرشته نجات می دونستین که هی بهش لبخند میزدین، حالا چی شده شیطان بزرگ شده برای شما؟
مرگ بر غارتگر بیت و لمال
Iran, Islamic Republic of
ما توانستیم؟ بیائیدکار کنیم نه شعار بدهیم؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگه تو این دو سال واقعا کار میکنی ما چیزی نمیگیم،فقط تحملت میکنیم،امر دیگه ای نیست؟
شما همونایی بودین که میگفتین چوب خشک هم مقابل روحانی رای میاره
Iran, Islamic Republic of
تو کی هستی برادر؟ مهم مردمن نه شماها. مشکل شما گرفتار شدن در توهمیه که خودتونو کل مردم میدونین شما همونایی بودین که میگفتین چوب خشک هم مقابل روحانی رای میاره یادتون نرفته که
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
توروخداساکت باش خودت کبریت میزنی بعدمیگی به مردم آرامش بدیم چه آرامشی
بیا ببین همه چی روگرون کردید ۲۰درصدتقصیرمردم ودشمن خارجی بقیش واسه شماست
...
Iran, Islamic Republic of
خویب وقتی ی...
کبریتو همصداها با شیطان بزرگ برای شکست برجام در داخل زدن
Iran, Islamic Republic of
کبریتو همصداها با شیطان بزرگ برای شکست برجام در داخل زدن و الا هیچ دشمنی توانایی مقابله با مارو نداره
Iran, Islamic Republic of
...
حسن
مرگ بر منافق و دروغگو .
تو که لالایی بلدی ، چرا خوابت نمی بره ؟
Iran, Islamic Republic of
...
لالایی شما بلدین که به جای بیدار کردن ملت ملتو خواب میکین
Iran, Islamic Republic of
لالایی شما بلدین که به جای بیدار کردن ملت ملتو خواب میکین با همنوایی با شیطان برای شکست برجام
کاسبان برجام سکوت کنند.
Iran, Islamic Republic of
دلیل شکست برجام رعایت نکردن خطوط قرمز و شروط 9 گانه رهبری بود.
Iran, Islamic Republic of
برجام که از روز اول شکست خورده به دنیا اومد و با تمدید تحریم کاتسا شروع شد.
Iran, Islamic Republic of
...
ايراني
Iran, Islamic Republic of
آقاي روحاني يادمون نرفته كه تا ديروز مي گفتي برجام سايه جنگ رو از اين كشور برداشته!!!! ...
وقتی در داخل همنوایی با شیطان باشه هر اتفاقی ممکنه
Iran, Islamic Republic of
وقتی در داخل همنوایی با شیطان باشه هر اتفاقی ممکنه
مسعود
Iran, Islamic Republic of
سال 88 چرا با شیطان بزرگ همنوا شده بودین ؟!
اصغری
Iran, Islamic Republic of
یعنی الان دارین تلافی میکنین برادر مسعود؟
Iran, Islamic Republic of
عده ای بزرگترین سرمایه اسراییل در ایرانن - حالا چند میگیری یک سره میایی دفاع میکنی از اینا- اگر خوب پول میدن ما هم بیایم
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
امریکا بخاطر قدرت نظامی به ما حمله نمی کند تا دیروز که میگفتین برجام سایه جنگ را دور کرد !!!!!!!
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
آره درسته !!!!
ما به خاطر برجام قوی هستیم
ولی آمریکا چون از برجام خارج شد ضعیف است
جرات حمله به ما را ندارد
البته اروپا ئی ها چون در برجام هستند قوی هستند شاید آنها حمله کنند !!!!!!!!!!!!!!!!!!
اصلا این برجام لامَصّب عجب معجزی داره !!!!!!!!
آدمو ضدضربه می کنه !
...
Iran, Islamic Republic of
انتخابات برای اصولگرایان یک سال است تمام شده شما ومعاونتان هنوز توحال واحوال انتخابات هستید هر روز وعده سر خرمن می دهید وبه این آن می تازید.
اصغر حیدری نسب
Iran, Islamic Republic of
پیروزی دشمن فقط از اختلاف داخلی ما بدست میاد برادرا کمی افکر
Iran, Islamic Republic of
"حجت الاسلام روحانی صبح امروز سه شنبه در مراسم سالروز صنعت دفاعی و رونمایی از هواپیمای جنگنده ایرانی کوثر حاضر شد."

چقدر موجودات كينه اي و حقيري هستيد! :))
اصلا بگيد شيخ الاسلام من كه ميگم بگيد حسن روحاني بدون لقب و كنيه تا آرومتر شيد!
Iran, Islamic Republic of
میگیم ...آروم میشیم
Iran, Islamic Republic of
....
نه برادر چان شما اصلا آروم نمیشین
Iran, Islamic Republic of
نه برادر چان شما اصلا آروم نمیشین و الا الان با شیطان برای شکست برجام همنوا نبودین
Iran, Islamic Republic of
اخر نفهمیدیم سایه جنگ را چی برداشت ؟برجام یا قدرت دفاعی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داشت؟!!!!!!
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
دانشمند خوبه؟؟؟
به این آقای دانشمند بگویید دلار از مرز 10 هزار تومان گذشت
این از اثرات رکود در اقتصاد است آقای روحانی برای کنترل تورم، رکود را به جامعه تحمیل کردند
در کلاسهای مدیریتی در 3 سال پیش شرکت می کردم، استادی داشتیم که از طرفداران آقای روحانی بود. ایشان رکود تورمی در اقتصاد را به "بیمارمرگ مغزی" تشبیه کرد و شرکت کنندگان زیادی به ایشان اعتراض کردند.
United States
انتخابات تمام شد و روسیاهی و ننگ فریب دادن مردم ایران تا ابد بر پیشانی دروغگویان حک خواهد شد.
یعنی مردم وقتی به شما رای ندن میشن فریب خورده؟ وقتی به شما رای بدن میشن آگاه؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی مردم وقتی به شما رای ندن میشن فریب خورده؟ وقتی به شما رای بدن میشن آگاه؟ جمع کن اخوی این توهماتو واقعا
Iran, Islamic Republic of
اگه به شما رای بدن میشن مردم فرهیخته
اگه هم رای ندن مردم بدونن تقلب شد و باید بریزن توی خیابونا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این نکته هم مهمه و هم درسته،دو جناح بخاطر قدرت وثروت حاضر نیستند بخاطر مردم هم که شده دست بکشند از قدرت و ثروت.تنها راه حل اینه که خود ملت بتوانند سرنوشت خودشون رو برای خودشون رقم بزنند
Iran, Islamic Republic of
تنها راه حل اینکه مردم سیاست زده نباشند و با عقلانیت انتخاب کنند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
روحانی رئیس جمهور مردمه و ما حمایتش می کنیم
چه خوب چه بد نظر مردم این بوده که اقای روحانی انتخاب بشه
ما منتقد به وضع موجودیم اقای روحانی
Iran, Islamic Republic of
کاش همه دلواپسیون مانند شما روشنفکر بودند!
Iran, Islamic Republic of
خوب شما هم که مثل روحانی فقط شعاری حرف میزنید. بفرمایید چگونه حمایتش میکنید؟
این حقیر که بهش رای ندادم ولی وقتی بعنوان رئیس جمهور درخواست صرفنظر از یارانه را داد علیرغم اینکه این درخواست را منافی اهداف هدفمندی میدیدم آنرا اجابت کرده و نیز با کار بیشتر این مبلغ را جبران کردم.
با کمال تاسف شاهد بودیم که اکثر ملت ...
نه حسن جان. دلواپسان تازه شیر شدن!!
یه عده ای نونشون در دعوا و پرخاشگریه
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
.و..
همصدا شدن با شیطان بزرگ نشانه شیر شدن نیست
Iran, Islamic Republic of
همصدا شدن با شیطان بزرگ نشانه شیر شدن نیست نشانه ضعف بسیار بسیار بزگیه
خخخخخخ.
Iran, Islamic Republic of
گوربابای شیطان بزرگ ...
Iran, Islamic Republic of
...
حاتم
مشكل كنوني ربطي به دعواي سياسي ندارد، مشكل بي كفايتي دولت و مسئولان دولتي وافراد وابسته به اونها به خصوص آقازاده هاشون هستند كه هستند كه با رانت خواري و پارت بازي و... خون مردم را توشيشه كردن
شاهين
آمريكا چرا بيخودي به ايران حمله كنه دوستان زيادي تو ايران داره كه هر وقت بخواد ميتونه از اونا براي اهدافش استفاده كنه، حالا ميخواد استاد دانشگاه به معناي روشنفكر باشه و يا ميخواد عمامه به سر باشد از نوع سيدش باشه كه نور علي نور مانند زمان مشروظه كه انگليس ملا را توسط ملا اعدام كرد
جميل
حسن جان ميفرمايند كه دعواي سياسي است نه حسن جان دعوا دعواي سياسي نيست بي ....
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی؛
بعد از دو سال 5 مشکل آفرینی برای کشور با برجام لعنتیت حالا که حتی اصلاح طلبان به فکر استیضاحت هستند به فکر اتحاد دولت و ملت افتادی!!! ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
منظورایشان درخصوص اتحاد سیاسی جناح ها توافق است یعنی توافقی مابین اصولگراها واصلاح طلبها که هشت سال ما هشت سال شما!!!!!!!
United States
...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
پس دکترجون بالاخره فهمیدی که مقاومت هزینه اش کمتر از سازشه!!! ا...
برادرانی که اتحادو دوست ندارن
Iran, Islamic Republic of
برادرانی که اتحادو دوست ندارن واقعا عجیب ملتی هستین بی نظیرین اخویا اونوقت فریاد ان الحقتون گوش فلکو پر کرده
Iran, Islamic Republic of
...
غرویان
Iran, Islamic Republic of
خوب جناب رئیس جمهورخودتان شروع کنیدوبه جناح بندی پایان دهیدمثلاآقای جهانگیری عضوحزب کارگزاران
یاآقای نوبخت عضوحزب اعتدال وتوسعه تغییردهیدیا
مثلاآقای رحمانی فضلی ونهاوندیان که گفته میشودبا آقای
علی لاریجانی دریک جهت هستندیاآقای آخوندی که نماد
تفکرلیبراستی است (نظریاتش درموردمسکن مهروتوسعه
ناوگان هوایی )درمورداینکه چه کسانی جایگزین شوند حرفی نیست آدمهای مستقل وفرهیخته فراواننداماجناب
آقای روحانی حضرتعالی رئیس دولت هستیدودستورو
اجرای تعطیلات دردستان شماست
عزنویان
Iran, Islamic Republic of
شماها خیال میکنین کی هستین که برای رییس جمهور تعیین تکلیف میکنین؟ واقعا ادم میمونه این برادرا چی فکر میکنن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اینهامردم هستندورئیس جمهوربایدصدایشان رابشنوداین
یک اصل است نه تعیین تکلیف ازاوضاع اقتصادی وشنیدن حرفهای منفعلانه وگاهامتضادخسته هستند
رئیس جمهورانتخاب کرده اندتااجرای احسن اموررابرعهده
داشته باشدوظیفه وظیفه سنگینی است ولی بالاخره ایشان
منتخب ورئیس جمهورهستنداگرایشان حرف مردم رانشنود
مردم حرفهایشان به چه کسی بگویند؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی فرافکنی کافیست ...
غزنویان
Iran, Islamic Republic of
فرافکنی همنوایان با شیطان برای برجام میکنن
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
برجام به موزه تاریخ پیوست .
United Arab Emirates
تا دیروز که کدخدا بود چیشد شیطان شد
علی
Canada
شرکتهای آمریکایی به دلیل سیاستهای ترامپ یکی یکی کانادا را ترک میکنند. فروشگاههای زنجیره ای سی یرز و شرکت بیمه استیت فارم و بعضی از شرکتهای ساختمانی آمریکایی و ..... که من خبر دارم. ترامپ از نخست وزیر ترودو هم بدش میاید. ( شاید به خوش تیپی او حسادت میکند!!!)ماموران مرزی آمریکا هم دستور گرفته اند که هنگام ورود به آمریکا با کانادایی ها سخت گیری کنند ، و کامپیوتر و موبایل آنها را باز کنند و محتوای آنها را بررسی کنند. هرچند دوستی و زبان و فرهنگ مشترک مردم آمریکا و کانادا را همواره در کنار هم قرار داده و همواره مردم دو کشور را به هم علاقمند کرده است. بسیاری از هنرمندان هالیوود و دنیای موزیک هم کانادایی هستند. مرز بین دو کشور هم فقط یک مرز سیاسی است بین آمریکا و یک کشور بزرگ و مستقل از مجموعه انگلیس.
Iran, Islamic Republic of
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ارزش پول ملی نابود شد و افزایش قیمت مسکن و اجاره بها سر به فلک کشید و منبعد باید منتظر تعطیلی واحدهای تولیدی و مشاغل بازاری و اعتصاب مردم بخاطر هزینه های بالای زندگی باشید و به تبع آن درآمدهای مالیاتی به شدت کاهش و کسری بودجه دولت را موجب می شود و دولت برای پرداخت حقوق و دستمزد ناگزبر می شود که پول بدون پشتوانه چاپ کند و این موضوع تورم ۲۰۰ درصدی را بدنبال خواهد داشت. ...
نخل سوخته انقلاب
Iran, Islamic Republic of
...
...
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور کاملا درست می گوید ، کسانی که دعوای سیاسی را ایجاد کردند، در خط ولایتمداری نبودند و آرامش مردم را بر هم زدند.
این افراد نه تنها به وحدت و یکپارچگی ملت فکر نکردند، بلکه از آب گل آلودی که ایجاد کردند ، برخی سوداگران را به تنعمی رساندند، برخی نیز در خرید یک آپارتمان کوچک پس از سال ها پس انداز، آرزو به دل ماندند و تعدادی هم در تامین مایحتاج خود ناتوان ماندند. حالا بماند که این اتفاقات چه ضربه ای به تولید ملی کشور وارد کرد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
اصغر حیدری نسب
Iran, Islamic Republic of
همنواها با شیطان بزرگ برای شکست برجام ادرس اشتباهی ندن
Iran, Islamic Republic of
...
خسارت محض.
Iran, Islamic Republic of
برجام بی فرجام به پایان خط رسید .
خلیل سمندر
Iran, Islamic Republic of
ترامپ هم برجام را بی فرجام میداند عجب همصدایی جالبی
فریدون
Iran, Islamic Republic of
هرکسی از ظن خود شد یار من !
م.ر.د.
United Kingdom
...
علی قزوینی
Iran, Islamic Republic of
خواستم به اقای روحانی یاداوری کنم که مدیران ناموفق در ژاپن خودکشی میکنند
!
Iran, Islamic Republic of
رو که نیست
همیشه دست بالا بلند میشه
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
انتخابات تمام شده است!
هنوزم که هنوز است وعده و شعار ندهیم!
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی جای شهید وجلاد را شما عوض کردید شما هر روز نغمه سرایی می کنید یک روز برجام یک روز رفراندوم، و،،،،،حالا چه کسی سودای ماندن در قدرت را دارد
Iran, Islamic Republic of
معلوم شده رییس امروز خیلی سر حاله که ندای وحدت سرداده علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی!
در اعتماد به نفس دست احمدی نژاد رو از پشت بستی!
هر کاری خواستی کردی و هر چه از دهن مبارک دراومد نثار دیگران کردی، حالا که کشور رو به این روز انداختی میگی همه ساکت!
Iran, Islamic Republic of
...
France
جهان نیوز !میگم خوب سخنان آیت الله مکارم و نوری همدانی رو سانسور کردیناااااا.خوب خودتون رو زدین به بی خیالی😂😂
Iran, Islamic Republic of
جناب رئیس جمهور ۶ سال به احمدی نژاد گیر داد و فقط و فقط برجام را انجام داد!!!! و هنوز هم در دوران انتخابات تشریف دارن و باز دارن شعار می دن
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی؛ دو سال دیگه را خداوکیلی فقط کار کن؛ تو کار کن ببین کسی دعوای سیاسی راه می اندازه!!!!
مرحوم غریق یادت هست اوائل دولتت چی بهت گفت!؟ بهت گفت یک روز احمدی نژاد برابر با 8 سال ما بود. ما یعنی (خودش، خاتمی و تو)
محمد علی
United Arab Emirates
...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی؛ یه طوری حرف بزن که وقتی واکنشی نسبت به حرفات شد شوکه نشی!!!!...
Iran, Islamic Republic of
روحانی مردی هست که مشکلات مهم راچندسال ازایران دورکرد وآمریکارادردنیا رسوا وبی یاور گذاشت وخروج آمریکا ازبرجام بزرگترین رسوایی تاریخی آمریکاست واین همان تدبیر روحانی با راهنمای وتدبیر حکیم بزرگ آیت الله خامنه ای است ولی آقا محمود همه رابرعلیه ایران بسیج کرد لذارهبری به ایشان فرمودتوشایسته نامزدی ریاست جمهوری نیستیدونمی دانم کی به پروند آقامحمودرسیدگی خواهدشد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز کاش در حصوص مذاکرات تیم قبلی با دقت بیشتری قضاوت می کردید. جهت اطلاع باید عرض کنم 1-مذاکرات تیم قبلی در استانه نتیجه و به رسمیت شناختن غنی سازی بیست درصد بود(مذاکرات اردیبهشت 92)2-جناح مقابل با علم به فشار تحریم ها ومشکلات اقتصادی جامعه (سال 91واوائل92 )زمینه سازی درخصوص مذاکره با کدخدا را آغاز و تنها راه نجات را مذاکره عنوان کرده ومردم را به نوعی فریب داده اند3- به فرموده حضرت امام امریکا شیطان اکبر است با شیطان هر طوری مذاکره کنی به زیان مذاکره کننده است
کامران
Iran, Islamic Republic of
گویا شما خواب تشریف داری و دلار 11000 تومانی و سکه 4 میلیونی و قیمت های نجومی مسکن و خودرو و موبایل و غیره و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را ندیدی !
حیدر وطنی
Iran, Islamic Republic of
واکنش همنوایان با شیطان برای شکست برجام بلا شک در نطفه خفه خواهد شد
حتی ترکمنچای نسخه فارسی داشت .
Iran, Islamic Republic of
چرا برجام نسخه فارسی نداشت ؟!
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی؛ سری به جامعه بزنی بد نیست!!! اعتراضات طلاب و روحانیون کار خودش رو کرد...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این اقایون شیش میزنن که میگن همنوا با امریکا برای نابودی برجام ........امریکا لحظه ای هم اعتقادی به برجام اقایون نداشت ...
اصغر دور از وطن
Iran, Islamic Republic of
با ترامپ برای شکست برجام همصدا شدی اونوقت چیو داری توجیه میکنی؟ فکر کنم این خودتی داری شیش میزنی قیاس به نفس نکن برادر
خلیل سمندر
United States
احسنت به اصغر دور از وطن گل گفتی
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
برجام در کنار قراردادهای ترکمنچای و گلستان به موزه تاریخ پیوست تا درس عبرت نسل های آینده باشد.
United States
دعوای سیاسی را خودت راه انداختی ...
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی خط عوض نکن 5 گذشته این تو بودی که به جای کار و خدمت شعار دادی و حاشیه درست کردی و سیاسی بازی را مرام خود کردی
Iran, Islamic Republic of
تا اونجایی که یادمه هر زمان اوضاع بر وفق مراد روحانی نبوده همیشه از در یاس و ناامیدی سعی داشته که مردم را نصیحت کنه
Iran, Islamic Republic of
چشمتان را بازکنید اقای رئیس. دعوا برای شما و امثال شما فقط دارو دسته بازی است. واقعیت ها را ببینید. خود را به خواب نزنید. دلار 10000 تومانی دعوای سیاسی نیستا. علی برمتا...
Iran, Islamic Republic of
انتخابات تمام شدولی گلابی ها نرسید.
United States
...
ya gahar
Denmark
...
United Arab Emirates
...