پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

ثبت نام گروه جهادی «راهیان شهادت»

سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 635726
گروه جهادی «راهیان شهادت» از داوطلبان جهادگر با تخصص‌های مهندسی کشاورزی، دامپزشکی، مهندسی صنایع غذایی، کار آفرین، پزشک، دندانپزشک، پرستار، روانشناس، مشاور خانواده، برای محرومیت زدایی از شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان ثبت‌نام به عمل می‌آورد.
به گزارش جهان نيوز، گروه جهادی «راهیان شهادت» از داوطلبان جهادگر با تخصص‌های مهندسی کشاورزی، دامپزشکی، مهندسی صنایع غذایی، کار آفرین، پزشک، دندانپزشک، پرستار، روانشناس، مشاور خانواده، طلاب حوزه‌های علمیه ، آرماتور بند و بنّا دعوت و ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

لازم به ذکر است گروه جهادی راهیان شهادت از سال 88 در فضای دانشگاهی شروع به فعالیت‌های جهادی و محرومیت زدایی در استان‌های مرزی و محروم کشور اعم از کرمانشاه، ایلام، خوزستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان کرده است و این دوره  از 7 لغایت 17 شهریور  در جنوب استان سیستان و بلوچستان و شهرستان دلگان مقصد جهادگران راهیان شهادت است.

جهادگران علاقه مند به شرکت در این دوره با تخصص‌های نامبرده در بازه زمانی 7 الی 17 شهریور می‌توانند با شماره تلفن   09124236435 (عظیمی) تماس حاصل کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *