پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۴

وزیر جوان مشکلات را گردن گرفت +عکس

سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 635693
اگر موفقیتی حاصل شد، نتیجه تلاش همکارانم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است و قصور و اشکالات، خارج از تعارفات معمول، متوجه مدیریت اینجانب بوده است.
به گزارش جهان نيوز، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر جوان ارتباطات دولت دوازدهم به مناسبت سالروز اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی پست زیر را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد:

در سال گذشته تصویر فوق، یکسال پیش در فضای مجازی، واکنشهای زیادی را دربر داشت.

امروز یکسال از شروع مسئولیتی که از سوی رئیس جمهور روحانی و با اعتماد مجلس شورای اسلامی به بنده واگذار شد، گذشت.

اگر موفقیتی حاصل شد، نتیجه تلاش همکارانم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است و قصور و اشکالات، خارج از تعارفات معمول، متوجه مدیریت اینجانب بوده است.

تلاش میکنم در هفته جاری، گزارشی از دستاوردهای یکساله دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را تقدیم پیشگاه ملت بزرگ ایران نمایم.

خوشحال می‌شوم از طریق همین کانال ارتباطی، از دیدگاههای سازنده شما در بهبود عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مطلع شوم و از آنها بهره‌مند گردم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
Iran, Islamic Republic of
پس نه پس مشکلات مربوط به مدیریت من است!
پخش دلار بی زبان کشور با ثمن بخس بین عده ای مفت خور بدون هیچ نظارتی هم تقصیر من است.امیدوارم مردم فقط من را ببخشند وگرنه وزرا و معاونین و ... که کاره ای نیستند.
موفقیتهایی مانند نگه داشتن کانالهای تلگرام با سرویس دهی مخصوص به آن با خرج بیت المال در کشور هم با اینهاست.بنده یکی از این و معاونین اش تقدیر و تشکر ویژه می کنم.
Iran, Islamic Republic of
ژست گرفتن با اعتقاد قلبی فرق میکنه.وقتی میدونی واقعا مدیریت تو مشکل داره ،ساده ترین راهش ،استعفا است.نه اینکه بگی من کارم بده ! ولی صد درصد سرجام هستم!
پروژه های در دست اقدام اصلاح طلبان و میانه روها:
Italy
برندسازی برای انتخابات 98 مجلس و 1400 ریاست جمهوری؛
اندکی شکیبایی؛
دیر و زود هم دارد، سوخت و سوز هم دارد؛
ما نبودیم، شما اگر خدا بخواهد هستید و می بینید؛
بوسجین
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم خیلی ها از این جوان یاد بگیرند که چگونه با مردم همراهی کنند نه با غرور و خود خواهی طلبکاری