پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

از ابتدای سال چند وام ازدواج پرداخت شده است؟

سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 635602
«مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان، گفت: در چهار ماه نخست امسال 314 هزار وام ازدواج با سقف 15 میلیون تومان پرداخت شده است. [امسال 314 هزار فقره وام ازدواج پرداخت شد]
از ابتدای سال چند وام ازدواج پرداخت شده است؟
به گزارش جهان نيوز، سلطانی فر روز دوشنبه در نشست روسای مجامع استانی که در خانه جوان استان تهران برگزار شد، افزود: تا کنون چهار هزار و 800 میلیارد تومان وام ازدواج به زوج های جوان پرداخت شده و 273 هزار نفر نیز در نوبت دریافت این وام هستند.

وی در خصوص تفاهمنامه وزارت وزرش و جوانان با ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قرار است اعضای فعال سمن های رسمی جوانان طبق ضوابط، شش ماه آخر خدمتشان را در سازمان های مردم نهاد بگذرانند و امریه دریافت کنند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین درخصوص دفاتر راهنمایی و مشاوره ازدواج گفت: این دفاتر در بسیاری از استان ها شش برابر و حتی در برخی استانها 10 برابر شده است.

سلطانی فر ادامه داد: باور ما این است که برای توسعه نظام سیاسی و ایجاد ثبات و تحکیم نیازمند مشارکت مردم در امور خودشان هستیم و قطعا این روند در قالب سازمان های مردم نهاد که زمینه مشارکت مردم را مهیا می کنند، امکان پذیر است.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید دو هزار سازمان مردم نهاد تشکیل شده است که می خواهیم تا پایان دولت ضمن توانمند کردن این سازمان ها از لحاظ کمی تعداد این سمن ها را به پنج هزار سمن برسانیم.

وزیر وزرش و جوانان افزود: سمن ها موتور محرک توسعه کشور هستند و در این راستا با انعقاد تفاهمنامه با وزارت کشور موفق به اخذ پروانه فعالیت برای آنها شده ایم.

در این نشست 30 نفر از اعضای مجامع استانی تشکل های مردم نهاد جوانان نظرات و درخواست های خود را ارائه کردند.

منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *