جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری مشخص شد

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 635523
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری سال 97 تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: در آزمون دستیاری امسال تعداد 3405 داوطلب پذیرفته خواهد شد.
زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری مشخص شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، دکتر محمد حسین پورکاظمی ضمن اعلام این خبر، از اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری وزارت بهداشت تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: در آزمون دستیاری سال 97 تعداد 14 هزار داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 12 هزار نفر در جلسه آزمون حاضر شدند و اسامی بیش از 7 هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.

وی در ادامه با تاکید بر این که بیش از 50 درصد مجازین آزمون دستیاری امسال پذیرفته شدند، گفت: به طور کلی اسامی 3405 داوطلب این آزمون، به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام می‌شود. در واقع این ظرفیت در مقایسه با سال گذشته تعداد 300 نفر افزایش یافته است.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت همچنین از خالی ماندن 305 رشته علوم پزشکی، در جریان انتخاب رشته آزمون دستیاری امسال خبر داد و گفت: متاسفانه داوطلبان دوره دستیاری تمایلی برای حضور در برخی از رشته‌های علوم پزشکی نظیر اورژانس، بیهوشی، پزشک خانواده و غیره را ندارند به طوری که در حال حاضر 305 رشته خالی از متقاضی مانده است که باید تمهیدات لازم برای این رشته‌ها از سوی وزارت بهداشت اندیشیده شود.
  •  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *