کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تذکر خودرویی 16 نماینده به وزیر صنعت

29 مرداد 1397 ساعت 13:36

تعداد 16 نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر صنعت خواستار نظارت بر پیش‌فروش اینترنتی خودروهای داخلی شدند.


به گزارش جهان نیوز، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه 29 مرداد 97) توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است. 

سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران به اتفاق 15 نفر دیگر نمایندگان در تذکری به وزیر صنعت خواستار نظارت بر فروش اینترنتی خودروهای داخلی شدند. 

محمد دهقان نماینده مردم چناران به اتفاق 17 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزرای کشور، وزیر فرهنگ و ارشاد و ورزش و جوانان عنوان کردند که علت ممانعت دولت از برگزاری مراسم جشن دکتر سلام از طریق جلوگیری از واگذاری مکان با وجود ادعای آزادی بیان چیست. 

حبیب‌الله ده‌مرده نماینده مردم زابل در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که شما بارها در ارتباط با حل مشکل ریزگردهای استان سیستان و بلوچستان قول داده‌اید خواهشمند است دستور فرمایید یک بار و برای همیشه مشکل ریزگردهای این استان حل شود.

عباس گودرزی نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد که کارگران شهرداری بروجرد حدود هشت ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند و شهرداری بروجرد توان پرداخت حقوق آنان را ندارد. 

علی کاظمی نماینده مردم اردل و فارسان در تذکر رئیس جمهور عنوان کرد که بخشی از مشکلات عدم تعامل مثبت بین دولت و مجلس مربوط به عدم حضور معاونین امور مجلس وزارتخانه‌هاست و تنها معاون امور مجلس رئیس جمهور در مجلس حضور پیدا می‌کند. 

محمدمهدی زاهدی و علی‌اصغر یوسف‌نژاد نمایندگان کرمان و ساری به رئیس جمهور درباره عدم توجه و رسیدگی به مشکلات معیشتی، درمانی و رفاهی خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تذکر دادند. 

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در تذکری به وزیر دادگستری عنوان کرد که چرا ثبت اسناد و املاک در خدمات‌دهی به مردم کوتاهی می‌کند.

همایون هاشمی نماینده مردم اهواز به وزیر ورزش جوانان در خصوص حوادث پیش آمده در ورزشگاه‌های کشور در حین برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال تذکر داد.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشد در تذکری به وزیر نفت عنوان کرد که چرا انشعاب گاز برای حاشیه شهرها انجام نمی‌شود.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که تدبیری بیاندیشید تا جوانانی که به خاطر به اجرا گذاشتن مهریه (سکه) بدهکار هستند عازم زندان نشوند. و در تذکری دیگری به وزیر دادگستری عنوان کرد که تدبیر کنید تا کالاهای مکشوفه از محتکرین در کمترین زمان به دست مردم برسد. 

منبع: فارس 


کد مطلب: 635499

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/635499/تذکر-خودرویی-16-نماینده-وزیر-صنعت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com