جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱

قاسمی: از اروپایی‌ها به دلیل برجام گلایه مندیم

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 635498
قاسمی: از اروپایی‌ها به دلیل برجام گلایه مندیم
به گزارش جهان نيوز، سخنگو وزارت خارجه در نشست خبری در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه با توجه به صحبت های اخیر وزیر امور خارجه در رابطه با آماده نبودن اروپایی ها برای پرداخت هزینه در قبال تعامل با ایران ، تهران تا چه زمانی منتظر آمادگی اروپایی ها خواهد ماند و باتوجه به این موضع آینده برجام و مذاکرات با اروپایی ها را چطور ارزیابی می کنید؟ عنوان کرد: انتظار ایران این بود که اروپایی‌ها با سرعت بیشتری پیشنهادات عملی خود را مطرح کنند تا تصمیمات مشخص خود را اتخاذ کنیم. به دلایلی و از جمله پیچیدگی اقدامات اقتصادی و فشار‌ها از سوی آمریکا کار دشوار است، اما امیدواریم کار به فرجام برسد.

وی ادامه داد: البته گلایه‌ مندیم و انتظار داریم اروپایی ها  با سرعت و دقت کار را پیش ببرند و تاکید موکد ما سرعت العمل این کشورهاست، اما همچنان امیدوار و خوشبین هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مگه رهبری ن فرمودند که اروپا هم مانند آمریکا به توافقات پایبند نیست،دست از خیانت و اجنبی پرستی بردارید و به جای مذاکره با دشمنان کشور به اوضاع کشور رسیدگی کنید...