چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۶

ژنرال زنگنه: توتال رسما ایران را ترک کرد

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 635481
وزیر نفت گفت:توتال به صورت رسمی قرارداد توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی را ترک کرده است.
ژنرال زنگنه: توتال رسما ایران را ترک کرد
به گزارش جهان نيوز، بیژن نامدار زنگنه درباره آخرین وضعیت قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی، گفت: توتال به صورت رسمی قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی را ترک کرده  و بیش از 2 ماه است که اعلام کرده از قرارداد خارج می شود.

وزیر نفت درباره جایگزین شرکت فرانسوی توتال در قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر فرآیند جایگزینی شرکت دیگر در حال انجام است.

منبع: خانه ملت 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
توتال رسما کلاه گشادی بر سر شما گذاشت.نقشه های مربوط به پارس جنوبی رو دو دستی تقدیم توتال کردین.خسارت عظیمی با این کارتون به ایران تحمیل کردین
Iran, Islamic Republic of
جهت یادآوری به ملت عزیز ایران:

به گزارش ایرنا به نقل از وزارت نفت، بیژن زنگنه امروز (شنبه) پس از دیدار با علیشیر سلطان‎اف، معاون نخست وزیر ازبکستان درباره اخبار ضد و نقیضی که از توسعه فاز 11 پارس جنوبی و توتال مطرح است، اظهار کرد: ما قرارداد معتبر قانونی با توتال، سی ان پی سی و پتروپارس داریم و در آن مشخص شده است که این شرکت در چه شرایطی می تواند از این پروژه کنار برود.
وی تاکید کرد: توتال در شرایطی می‎تواند از این پروژه کنار برود که تحریم‌های بین المللی از سوی شورای امنیت علیه ایران اعمال شود.
Iran, Islamic Republic of
جناب ژنرال !!!!!!!!!!!!!البته اگه مردم نامحرم نیستند میشه بگید ایا طوری قرارداد بسته بودید که اگه یه روزی اینطوری کار رو رها کردند متحمل خسارت بشند اگه جواب مثبته لطف کنید بگید چقدر خسارت دادند
Iran, Islamic Republic of
مجلسي ها به داد وزارت نفت برسيد ! ...
fajr47
Iran, Islamic Republic of
چشمتون روشن به سلامتی انشااله .حتما تمام اطلاعات میادین نفتی ما را هم با خودش برد ...
Z
Iran, Islamic Republic of
مگه نمی گفتند؛ ما بلدیم ما بلدیم.بادنیا بایدبا عقلانیت عمل کرد، پس چی شد آقای برند؟؟؟