جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بیت سعید- پژمان؛ استقلال و فولادی های برعکس

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 635437
حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا بازی های هفته پنجم لیگ برتر با جدال زودهنگام استقلال و فولاد استارت بخورد.
بیت سعید- پژمان؛ استقلال و فولادی های برعکس
به گزارش جهان نيوز، جدالی حساس و سرنوشت ساز برای وینفرد شفر و شاگردانش تا از شوک شکست برابر پارس جنوبی خارج و برای رویارویی با السد در بازی هفته آینده روحیه خوبی پیدا کنند. استقلال و فولاد همواره تقابل های دیدنی با هم در لیگ برتر داشتند و این بار هم به نظر می رسد این رویارویی جذابیت های فراوانی داشته باشد از جمله جنگ مستقیم دو ستاره سابق که برنده آن می تواند سرنوشت این جدال حساس را مشخص کند.
 
رویارویی پژمان منتظری مدافع ملی پوش و کارکشته استقلال  با حسن بیت سعید مهاجم اول این روزهای فولاد به عنوان دو ستاره ای که سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را در کارنامه خود دارند چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی جنگی تمام عیار مقابل هم خواهند داشت، نبردی نفسگیر که می تواند سرنوشت بازی را رقم بزند. 
 
منتظری با فولاد در فوتبال ایران مطرح شد، تیمی که عنوان قهرمانی لیگ برتر را به نام خود سند زده بود تا یک سال بعد از درخشش در ترکیب این تیم اهوازی به درخواست ناصرحجازی فقید چمدان های خود را برای کوچ به تهران و پوشیدن پیراهن استقلال ببندد.

پژمان که در تمام این سال ها به عنوان مهره ای کلیدی چه در ایران چه خارج از ایران شناخته شده است در فصل جدید بازهم به عنوان کلیدی ترین مهره ساختار تدافعی استقلال شناخته می شود تا چهارشنبه شب مقابل تیم سابق خود از زادگاهش یکی از امیدهای اصلی مربی آلمانی برای کسب پیروزی قلمداد شود.

در آن سوی میدان اما مهاجمی در خط حمله فولاد حضور دارد که بعد از تجربه نافرجام در انتقال به استقلال در نیم فصل نخست لیگ هفدهم به عنوان آماده ترین مهاجم این روزهای فوتبال ایران در لیگ برتر گام به آزادی می گذارد. حسن بیت سعید که هفته قبل مقابل نساجی مازندران هر کاری لازم بود انجام داد تا پورموسوی و فولادی ها به بردی سرنوشت ساز و آرام بخش در خانه برسند حالا به عنوان زهردارترین مهره فولاد به جنگ با هم تیمی های سابق خود خواهد پرداخت.
 
جنگ منتظری – بیت سعید به عنوان دوستاره سرشناس که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال و فولاد را در کارنامه خود دارند قطعا یکی از جذابیت های فوق العاده نبرد بزرگ روز آغازین هفته پنجم لیگ برتر خواهد بود، نبردی که برنده آن می تواند سرنوشت برنده و بازنده بازی را نیز مشخص کند.

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *