چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

پرویزهادی با برد استارت زد

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 635434
نماینده وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی‌های آسیایی جاکارتا در نخستین دیدارش مقابل حریف هندی به برتری دست یافت.
پرویزهادی با برد استارت زد
به گزارش جهان نيوز، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا مسابقات وزن 125 کیلوگرم از صبح امروز آغاز شده که پرویز هادی، نماینده کشورمان در سنگین‌وزن به مصاف حریفان خود رفته است. هادی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر سومیت از هند را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف برنده نوبویوشی آراکیدا از ژاپن و اولگ بولتین از قزاقستان می‌رود.
 
مودزماناشویلی دارنده مدال نقره المپیک، برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان و زولبو ناتساگسورن، دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان در گروه هادی قرار دارند. رقابت‌های این وزن فردا برگزار می‌شود.

روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا دیروز با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست به پایان رسید که نمایندگان کشورمان موفق به کسب 2 مدال طلا (توسط یزدانی و کریمی) و یک برنز (توسط اطری) شدند.

منبع: برنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *