چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۹

بزرگترین خیانت پهلوی +عکس

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 635395
کاربران با#خیانت_ پهلوی از ساعت 18 امروز طوفان توئیتری به راه انداختند+ تصاویر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دستپخت استعمار روباه پیر، تباهی کهن سرزمین ایران بود.
Italy
در ضمن یادی بنماییم از مردی مرموز و پیچیده:
نام چرچیل و موذی‌گری و روباه‌صفتی این مرد در تاریخ ایران ذهن هر ایرانی را به اشغال کشورش در طی جنگ جهانی دوم و کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ سوق می‌دهد. اشغال ایران به دست نیرو‌های انگلیس و شوروی سابق در سپتامبر ۱۹۴۱ (شهریور ۱۳۲۰) و وقوع کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ (۱۹ اوت ۱۹۵۳) در دوره دوم نخست وزیری چرچیل به همراهی آمریکا، از وی چهره‌ای منفور در تاریخ ایران ساخته است.
علی
Iran, Islamic Republic of
اول با ای پی ایران بیا داخل .بعد از کشورم دفاع کن ادم دورو
Iran, Islamic Republic of
چرا دعوا دارین؟؟؟؟
حتما که لازم نیست نظر بدین
پیشگاه هم میهن گرامی؛
Italy
منتسب است به حضرت علی علیه السلام؛ چشم بسته قضاوت نکنید و مردم را بدون دلیل که از زبان دیگران شنیده اید بد نشمارید، ندیده در شهادت، نسنجیده در قضاوت و نفهمیده در انتقاد وارد نشوید.
به عنوان کسی که تلاش دارم اخلاقیات را رعایت نمایم؛ عارضم خدمتتان که کمی دستی بر آتش دانش IT نیز دارم و یکی از رشته های مطالعاتی بنده « فن آوری مهندسی نرم افزار رایانه » بوده است. بگذریم، بنده از سیاست داخلی و نحوه مدیریت سایت محترم جهان نیوز بی خبرم اما این نکته را به شما، منتقد گرامی می گویم در دامنه های با پسوند com. می توان با اندکی دستکاری در نحوه چینش بعضی الـمـانـها (همانند رنگ پرچم کشورها در این سایت)، این شائبه را به وجود آورد که کاربر احتمالی از نوعی VPN یا فیلتر شکن استفاده می کند. چیزی که به راحتی با زبان HTML، حتی با دیگر دامنه ها نیز امکان پذیر است به راحتی با کمی دانش رایانه ای. ضمناً به عرض می رساند هیچ گاه با لپ تاپ شخصی خود از هیچ VPN یا فیلتر شکن و ابزار دورزنی، استفاده نمی کنم. پس هر آن چه را که به ظاهر دیدی، نپذیر و هر فکر و نیتی را نیز به زبان نیاور. سپاسگزارم.
کاربر گرامی با تشکر از راهنمایی شما به اطلاع میرساند که این رسانه هیچگونه دخل و تصرفی در زمینه هایی که به آن اشاره کردید ندارد . با تشکر جهان نیوز
پیشگاه وب سایت گرامی جهان نیوز و مردم شریف ایران:
Italy
بابت شیوهء بیان و ادبیات واژگانی تند خود، از پیشگاه شما و مردم شریف ایران، درخواست پوزش دارم؛
خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خوشنود باشی و ما رستگار
Iran, Islamic Republic of
خیانت های این دوره هم در دوره های بعد پیدا می شود.با بزرگ جلوه دادن اشتباهات دیگران ،اشتباهات خودمان را پنهان نکنیم.دین اسلام عرب وحشی را انسان کرد. ولی عده ای با اسم اسلام مهد تمدن و فرهنگ را به نابودی می کشن.
لطفاً دقيقتر صحبت كنيم
Iran, Islamic Republic of
1- پزشك مخصوص شاه و معاون ساواك، عرفاً جزء اعضاء كابينه محسوب نمي شوند.
2- كابينه هويدا 28 عضو داشت نه 9 عضو (وزراي خارجه، علوم، آموزش و پرورش، هنر، تعاون، بهداري، كار، كشاورزي، جنگ، دادگستري، رفاه، آب و برق، اقتصاد، دارايي، اطلاعات، راه و ترابري، مسكن، صنايع و معادن، پست و تلگراف و تلفن و نيز رياست سازمان تربيت بدني، انرژي اتمي، هواپيمايي كشوري، امنيت و همچنين وزير مشاور و مشاور امور زنان و نيز شهردار تهران، رييس بانك مركزي و وزير دربار را مي توان اعضاء كابينه هويدا دانست.
3- از اين تعداد 6 نفر مشكوك به بهاييت هستند. (وزیر جنگ «سپهبد صنیعی»، وزیر کشاورزی و آب و برق «منصور روحانی»، وزیر آموزش وپرورش «فرخ رو پارسای»، وزیر بهداری «منوچهر شاهقلی»، وزیر امور خارجه «عباس آرام»، و وزیر بازرگانی «منوچهر تسلیمی») ولي بهاييت هيچكدام اثبات نشده است. (بلكه اغلب قرائني خلاف آن وجود دارد، خود اين افراد بهايي بودنشان را تكذيب كرده اند، در اسناد دولتي دين آنها اسلام اعلام شده و نهادهاي بهاييت نيز انتساب اين افراد به بهاييت را تكذيب كرده اند)
مؤيد باشيد
هم میهن گرامی؛
Italy
پیشینیان گفته اند: هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه.
United Arab Emirates
...