پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

عالیشاه:‌ ترک پرسپولیس بدترین خاطره عمرم بود

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 635373
باور کنید که این رکوردها برایم مهم نیست بلکه موفقیت پرسپولیس از هر چیزی مهم‌تر است. این مساله نه‌تنها درباره من بلکه درخصوص همه بازیکنانی که در پرسپولیس حضور دارند صدق می‌کند و موفقیت تیم برای همه ما از این رکوردها و اعداد مهم‌تر است.
عالیشاه:‌ ترک پرسپولیس بدترین خاطره عمرم بود
به گزارش جهان نيوز، امید عالیشاه پس از یک سال‌ونیم دوری از پرسپولیس دوباره به این تیم بازگشت و حالا در فصل جدید به یکی از ارکان اصلی تیم برانکو تبدیل شده است خصوصا در نیم‌فصل اول که قرمزها به خاطر محرومیت نقل‌وانتقالاتی با کمبود بازیکن مواجه هستند. برانکو در نشست خبری خود بعد از بازی با فولاد خوزستان عنوان کرد که عالیشاه، نوراللهی و رسن مثلث امیدوارکننده او در فصل جدید خواهند بود. عالیشاه که در پرسپولیس به خوبی جا افتاده در بازی با نفت آبادان به رکورد۱۰۰ بازی برای پرسپولیس خواهد رسید. گفت‌وگوی «فرهیختگان» را با این بازیکن باتجربه در ادامه می‌خوانید.

پنجشنبه صدمین بازی‌ات را برای پرسپولیس انجام می‌دهی. در این شرایط چه احساسی داری؟
واقعیتش را بخواهید اصلا به این مسائل و آمارها فکر نکرده بودم. من در پرسپولیس روزهای خوب و بد و اتفاقات تلخ و شیرین زیاد داشتم اما همیشه هدف من رسیدن به موفقیت با پرسپولیس بوده و به این آمارها توجهی نمی‌کنم.

فکر می‌کنی رکوردت را تا چه زمان می‌توانی ادامه دهی؟
باور کنید که این رکوردها برایم مهم نیست بلکه موفقیت پرسپولیس از هر چیزی مهم‌تر است. این مساله نه‌تنها درباره من بلکه درخصوص همه بازیکنانی که در پرسپولیس حضور دارند صدق می‌کند و موفقیت تیم برای همه ما از این رکوردها و اعداد مهم‌تر است.

خاطره خوب یا بد از حضور در پرسپولیس داری که قابل گفتن باشد؟
خاطرات تلخ و شیرین در پرسپولیس زیاد داشتم اما به هر حال وقتی شما در تیمی مثل پرسپولیس بازی می‌کنید انتظارات زیادی از شما می‌رود. فکر می‌کنم بهترین خاطره من همان گلی بود که در دربی زدم که خیلی لذت‌بخش بود و می‌توانم بگویم تلخ‌ترین خاطره من هم به حدود یک سال‌ونیم دوری از پرسپولیس(انتقال به تراکتورسازی برای گذراندن دوره خدمت سربازی همزمان با محرومیت تبریزی‌ها برای استفاده از بازیکن جدید) بر می‌گردد چراکه در آن شرایط حتی نمی‌توانستم فوتبال بازی کنم و واقعا همه چیز سخت بود. خوشحالم که دوباره به این تیم برگشتم و امیدوارم دوباره روزهای خوبی را تجربه کنم.

حسرت اتفاقی بوده که روی دلت مانده باشد؟
به هر حال هر روزی که می‌گذرد اتفاق تازه‌ای رخ می‌دهد و یک شرایط جدید به ارمغان می‌آورد و هر اتفاقی که می‌افتد با خود تجربه‌ای به همراه دارد. لحظه به لحظه حضورم در پرسپولیس خاطرات بوده و یادم نمی‌آید که حسرت چیزی را خورده باشم.

اما شاید حسرت توپی که در دربی بعد از فوت هادی نوروزی گل نکردی همیشه با تو همراه باشد چراکه تو با رحمتی تک به تک شدی اما آن توپ گل نشد.
درباره آن صحنه باید بگویم که بله حسرت بزرگی بود چراکه در ابتدا فکر کردم داور آفساید من را گرفته و باورم نمی‌شد که در آن شرایط توپ به من رسیده باشد و در چند صدم‌ثانیه به توپ ضربه زدم. این در حالی است که همیشه وقتی در تمرینات چنین توپی به من می‌رسد در کمتر از یک‌ثانیه آن توپ را به زاویه مخالف می‌زنم اما آن لحظه تصمیم گرفتم توپ را به زاویه موافق بزنم اما متاسفانه گل نشد و همه چیز برای من مثل یک خواب رقم خورد.

زیباترین گلی که در این مدتی که در پرسپولیس حضور داشتی زدی کدام گل بوده است؟
خوشبختانه گل‌های خوبی به ثمر رساندم اما فکر می‌کنم گلی که به گسترش فولاد زدم و با پای چپ این کار را انجام دادم، زیباترین گلی بود که برای پرسپولیس زدم. به هر حال ما در آن شرایط در کورس بودیم و تعداد گل برای ما مهم بود و فکر می‌کنم آن گل زیباترین گلی بود که به ثمر رساندم.

منبع: فرهیختگان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *