جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

۱۱انبار احتکارکالا در سیستان وبلوچستان کشف شد

يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 635293
مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱ انبار مشکوک به احتکار کالا از ابتدای مرداد تاکنون در این استان شناسایی و برای رسیدگی به آنها پرونده تشکیل شده است.
۱۱انبار احتکارکالا در سیستان وبلوچستان کشف شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، حیدر میرزایی اظهار داشت: ۵ انبار در زاهدان،۳ انبار در ایرانشهر، ۲ انبار در زابل و یک انبار در چابهار در این مدت کشف شد که با ارائه مدارک ۳ پرونده منجر به صدور حکم برائت شد.

وی عمده کالاهای کشف شده این مدت را برنج، حبوبات، مصالح ساختمانی، مواد غذایی و لوازم خانگی ذکر کرد و افزود: ۳ هزار و ۶۰۲ تن برنج، ۵۵ تن حبوبات و مقدار قابل توجه ای مواد غذایی در این مدت کشف شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در این مدت آهن آلات به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۳۹ دستگاه پکیج به ارزش یک میلیارد و ۲۷۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال کشف شد.

میزایی اضافه کرد: تخلفات این مدت براساس ماده ۱۶ قانون تعزیرات حکومتی یعنی عدم اعلام موجودی کالا به سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) صورت گرفته که رسیدگی به آنها به فوریت مورد توجه است.

وی تصریح کرد: کالاهای احتکار شده این مدت طبق قانون سریعا در بازار مصرف عرضه می شود.

میرزایی تاکید کرد: شهروندان سیستان و بلوچستان می توانند هرگونه تخلف، پیشنهاد و گزارشی را از طریق سامانه ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *