پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱۲
محسن هاشمی:

اصلاح‌طلبان ۷۰ درصد مدیریت کشور را در اختیار دارند ولی کم آورده‌اند

يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب: 635281
رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اصلاح‌طلبان آمادگی لازم برای داشتن چنین قدرتی را نداشتند و از نظر عملگرایی، اصلاح‌طلبان کم آورده‌اند.
اصلاح‌طلبان ۷۰ درصد مدیریت کشور را در اختیار دارند ولی کم آورده‌اند
به گزارش جهان نيوز، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در گفت و گو با ایلنا، حزب کارگزاران را یک حزب اصلاح‌طلب و میانه‌‌‌‌‌رو دانست و گفت: من به عنوان رئیس شورای مرکزی حزب فعالیت می‌کنم و فعال هستم.

وی با اشاره به اینکه حدود 70 درصد کلانشهرها و مراکز استان توسط نیروهای اصلاح‌طلب و معتدل مدیریت می‌شوند و فراکسیون امید شامل یک سوم نمایندگان می شود، افزود: اصلاح‌طلبان و معتدلانی که در قدرت هستند، باید بتوانند روزبه‌‌‌روز اثرگذاری‌شان را بیشتر کنند. آنچه موجب درخواست‌ها برای اصلاح یا موجبسرخوردگی و عدم اقبال برخی از گروه‌ها به اصلاح‌طلبان شده است، این است که اصلاح‌طلبان و میانه‌‌‌روها به اندازه پیروزی‌هایی که دارند، اثرگذاری‌هایشان مثبت و قابل توجه نبوده است. 

محسن هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اصلاح‌طلبان آمادگی لازم برای داشتن چنین قدرتی را نداشتند و این قدرت، به صورت یکباره در بسیاری از شهرهای ایران به دست آمده است و از نظر عملگرایی، اصلاح‌طلبان کم آورده‌اند. روی این نقیصه باید به صورت جدی کار شود زیرا برطرف نشدن آن می‌تواند به اعتماد و اقبال جامعه نسبت به اصلاح‌طلبان و معتدلان اثر بگذارد.

وی افزود: اصلاح‌طلبان و میانه‌‌روها می‌توانند بگویند دولت انتظارات مردم را برآورده نکرده و در نتیجه اصلاح‌طلبان صدمه خورده‌اند ولی هم‌اینک اصلاح‌طلبان در بسیاری از شهرها در راس امور هستند. آنها هم باید به این سوال جواب دهند که چرا خودشان نتوانسته‌اند به انتظارات مردم پاسخ دهند؟ 

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در بخش دیگری از مصاحبه خود در پاسخ به سوالی مبنی بر هاشمی زدایی از دانشگاه آزاد گفت: هنوز فاطمه و فائزه در دانشگاه آزاد تدریس می‌کنند. من معاون عمرانی بودم و یاسر مسئول دفتر هیات امنا که دیگر این مسئولیت‌ها را نداریم، بعد دیگر مساله این است که نیروهایی که توسط همفکران هاشمی در دانشگاه آزاد چیده شده بودند، اینها از دانشگاه آزاد رفتند. در این باره باید آمار و ارقام گفته شود و دقیق مورد بررسی قرار گیرد. من فکر نمی‌کنم آمار و ارقام صحیحی مبنی بر اینکه چه کسی رفته و چه کسی مانده است و چه کسانی و با چه تفکری آمده‌اند، منتشر شده باشد. البته طبیعی است وقتی رئیس جدیدی می‌آید، تیم مدیریتی خودش را هم بیاورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ برغارتگربیت ولمال
Iran, Islamic Republic of
خدا مرحوم پدرت را بیامورزد
اصلاح طلبان آبروینداشته خود را که بردند که هیچ آبری نظام وکشور را می برند..‌‌..‌‌‌‌
Iran, Islamic Republic of
حالا خوبه یکی اذعان میکنه که نمی تونن. البته اصلاح طلبان از اول هم همین بودن: ما جهانی شعار میدهیم و منطقه ای عمل میکنیم.
عباس گودرزی
Iran, Islamic Republic of
سلام اگر هدق قرب الی الله باشد بله می شود خدمت کرد مثل مدیریت 8 سال دفاع مقدس . ولی وقتی هدف سبقت در مال اندوزی و قدرت طلبی باشد و خدا فراموش گردد و انانیت ثروت وقدرت افراد را کور و کر نمایند نتیجه ای جز این نمی رود . لازم است برای جبران آبروی از دست رفته ،اصلاح طلبان متحد شده و تمام ثروت انباشته خود را از خارج و داخل تجمیع و ارزش پول ملی را به زمان احمدی نژاد بر گردانند شاید امیدی به حیاتشان باشد
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
آقا محسن! لیبرالها از اولش چیزی نداشتن که حالا کم بیارن!!؟
United Arab Emirates
اصلاح طلبا هرجا پا میذارن خوش خدمتی به خودشونو غرب میکنن بدخدمتی و هیچ خدمتی به ملت خودشون
United States
همیشه بیان اشکالات بهترین روش برای اصلاح اشتباهات گذشته است کسانی که از گفتن آن اکراه دارند بنوعی همراهی با دشمن مبکنند درود بر پسر مرحوم هاشمی رفسنجانی که هم ایراد را گفته است و هم راه حل را ارایه کرده است
Iran, Islamic Republic of
در بین بچه های مرحوم هاشمی، محسن از همه واقع بین تر است.
Iran, Islamic Republic of
بحث بر سر درصد نيست اينها زماني دست از سر ما بر ميدارند كه تمام اب و خاك و نفت و گازو خلاصه هرچي خريدار داشت بفروشندو به حسابهاي خود واريز يا گم كنند و بعد ما را اجاره بدن به خارجيها و حق و اجاره مارو هم بريزند بحساب خود و اقا زادها .اينجور در رابطه با ما فكر ميكنند خيلي دست كم گرفتند مگه نشنيدي اقا زادها گفت بريد بميريد
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فائزه و فاطمه در دانشگاه آزاد تدریس می کنند؟!
این ها در چه رشته ای تخصص دارند؟ اگر فرزند هاشمی نبودند هم می توانستند تدریس بکنند؟!!
سالاروند
رحمت خدا بر هاشمی.
حقا که چون پدر بر مسیر انصاف حرکت می کنی
Iran, Islamic Republic of
کلی خندیدیم