کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موسوی‌لارگانی: دولت به فکر معیشت مردم باشد

28 مرداد 1397 ساعت 12:58

نماینده فلاورجان در مجلس با بیان اینکه تورم هر روز بیداد می‌کند، گفت:‌مردم انتظار دارند دولت و مجلس از این روزمرگی دست بردارند و فکری به حال معیشت مردم کنند.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلان ناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: مردم مشکلات معیشتی دارند و تورم هر روز بیداد می‌کند.

وی افزود: مردم انتظار دارند دولت و مجلس از این روزمرگی دست بردارند و فکری به حال معیشت مردم کنند، یکی از تولید کنندگان پتروشیمی در بورس کالا فریاد می‌زد که صدها میلیارد تومان در پتروشیمی هزینه کردم و 380 تومان برای هر کیلو پتروشیمی سود می‌کنم اما کسانی که از بورس کالا استفاده می‌کنند، هر کیلویی 6 هزار تومان سود می‌کنند.

موسوی لارگانی گفت: چرا فقط مصرف کنندگان نباید از بورس کالا استفاده کنند و دلالان باید استفاده کنند؟!

نماینده فلاورجان در پایان نسبت به اخذ پول از مردم توسط مدارس انتقاد کرد وگفت: طبق قانون تحصیل تا پایان دیپلم در کشور ما رایگان است اما متاسفانه مدارس از مردم 500 الی 600 هزار تومان پول می‌گیرند، دولت از طرفی می‌گوید اخذ پول از مردم غیرقانونی است اما از سوی دیگر دست مدیران مدارس را باز می‌گذارد تا از مردم پول بگیرند، مردم واقعا مشکل دارند.

منبع: فارس 


کد مطلب: 635221

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/635221/موسوی-لارگانی-دولت-فکر-معیشت-مردم-باشد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com