پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴
محسن هاشمی:

تلاش‌ می‌کنیم افشانی در شهرداری تهران بماند

يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 635148
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مصوبه اخیر مجلس مبنی بر بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌ها شامل شهردار تهران نمی‌شود گفت: شورای شهر تمام تلاش خود را خواهد کرد تا افشانی در شهرداری بماند.
تلاش‌ می‌کنیم افشانی در شهرداری تهران بماند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،‌ محسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه برگزاری هشتادمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی صبح امروز با حضور افشانی شهردار تهران، اظهار کرد: در این جلسه مسائلی در خصوص ادامه کار شهردار تهران و همچنین بانک شهر و انتصابات شهرداری بحث و تبادل نظر شد.

وی با تاکید بر اینکه شهردار تهران جزو بازنشسته‌ها محسوب نمی‌شود گفت: شورای شهر تهران تمام تلاش خود را خواهد کرد که افشانی در شهرداری بماند و دیگر ما شاهد تغییرات در مدیریت شهری نباشیم. البته ما منتظر بازگشت قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها از شورای نگهبان هستیم ولی همانطور که اعلام کردیم ما تمام تلاش خود رابرای فعالیت افشانی در شهرداری به کار خواهیم بست.

هاشمی همچنین به انتخاب مدیرعامل بانک شهر اشاره کرد و گفت: سهامداران بانک شهر کاندیداهای خود را برای هیئت مدیره بانک شهر معرفی کردند و بزودی این موضوع نیز تعیین تکلیف خواهد شد و در نهایت با معرفی این افراد و با تصویب بانک مرکزی هیئت مدیره بانک شهر به طور رسمی معرفی می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بيفايده است خودتون خسته نكنيد فعلا چند اسم خيابونو عوض كنيد
نتیجه رای به لیست فله ای
Iran, Islamic Republic of
وقتی هدف رضای خدا باشه تلاش انسان با یاری خداوند همراه میشه و کاره در نهایت درست میشه
ولی وقتی هدف مسیرش جلب رضایت حزب یا گروه بشه و یا خود نمائی اخر کارنتیجش نتنها رضایت خدا درش نیست که رضایت خلق خدا هم توش نیست
محسن
Iran, Islamic Republic of
تمام این بازی‌ها برای این هست که بالاخره محسن هاشمی شهردار بشود!