جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

برگزاری دادگاه شکایت پدیده از یک رسانه

شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب: 635056
دادگاه شکایت شرکت پدیده از مدیر مسئول اسبق سایت فردا نیوز فردا ۱۰ صبح برگزار می شود.
گروه سیاسی جهان نيوز: سجاد نوروزی مدیر مسئول اسبق سایت فردا نیوز، درباره ی پرونده شکایت شرکت پدیده مطرح کرد: شرکت پدیده اوایل دهه ۹۰ دچار یک سری تلاطم های اقتصادی شد تا جایی که این روند به بازداشت مدیر عامل منجر شد.

به گزارش جهان نيوز، وی در ادامه بیان کرد: ۴ سال پیش در سایت فردا گزارشی در خصوص اعمال موضع و انتقادات مدیران دولتی استان خراسان نسبت به پدیده تهیه کردیم و این گزارش به شکایت شرکت پدیده و به دنبال آن دوساعت بازداشت بنده منجر شد‌؛ در حالی که پرونده اصلا به دادگاه مطبوعات احاله نشده بود. پس از آن با رد صلاحیت رسیدگی دادگاه کیفری، بدون ثبت اظهارات بنده به دادگاه مطبوعات احاله شده است.

نوروزی افزود: حال پس از گذشت ۴ سال این پرونده به جریان افتاده است و دادگاه آن فردا در دادگاه مطبوعات است.

وی تشریح کرد: نکته قابل توجه این است که شرکت پدیده بر مواضع گذشته خود پافشاری می کند و این شرکت با مجوز شورای عالی امنیت ملی و دولت جمهوری اسلامی به دلیل حفظ سپرده افرادی که اعتماد کرده بودند، در حال ادامه فعالیت است.

نوروزی با اشاره به اینکه مدیران فعلی شرکت پدیده اصراری بر اعلام موضع جدید و جداسازی نظرات خود نسبت به مدیران سابق ندارند، بیان کرد: این شکایت در ۴ سال پیش صورت گرفته است و اکنون هم شرکت پدیده آن را پیگیری می کند و این نشان می دهد از نظر مدیران فعلی شرکت پدیده سیاست های گذشته سیاست های درستی بوده است.

وی در نهایت گفت: من فردا در دادگاه به همین نکات اشاره خواهم کرد و جزء به جزء از روندی که در دادگاه طی شده است را شرح خواهم داد. همچنین درباره ی تخلفات و روندهای نادرستی که در گذشته انجام شده است، مستنداتی ارائه خواهم کرد و مشکلی وجود ندارد که نتوانیم از این شکایت دفاع کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *