پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
سردار آسودی:

مشکلات اقتصادی به خاطر سوءمدیریت است

شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 634945
مشاور سابق نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت:حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد مشکلات فعلی به دلیل عدم وجود مدیریت صحیح است، پس ما باید برای حل مشکلات مردم مسائل موجود در مدیریت را حل کنیم.
مشکلات اقتصادی به خاطر سوءمدیریت است
به گزارش جهان نيوز، مشاور سابق نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت:حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد مشکلات فعلی به دلیل عدم وجود مدیریت صحیح است، پس ما باید برای حل مشکلات مردم مسائل موجود در مدیریت را حل کنیم.

سردار آسودی مشاور سابق نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با هزاران نفر از اقشار مختلف مردم گفت: بیانات رهبر انقلاب در این دیدار بسیار مهم و راهبردی بود و ضرورت دارد همه دلسوزان جمهوری اسلامی ابعاد مختلف بیانات ایشان را برای مردم تبیین کنند.

وی افزود: بیانات رهبر انقلاب در جهت روشنگری شرایط فعلی کشور و البته برای حل مشکلات مردم است و اگر در دستور کار مسئولان قرار گیرد می‌تواند به سرعت مشکلات مردم را برطرف کند. پس باید ابعاد این سخنرانی برای همگان تبیین شود.

سردار آسودی در ادامه تصریح کرد: ممکن است همه مردم تمامی مطالب مطرح شده از سوی رهبر انقلاب را نشنیده باشند، پس روشنفکران، اساتید و ائمه جماعت باید ابعاد سخنان مقام معظم رهبری را برای مردم بازگویی کنند تا مردم بیشتر در جریان این مطالب مهم و اساسی قرار گیرند.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی موجود در کشور گفت: مردم ما باید بدانند مسائل موجود به چه دلیل است و تحریم‌ها تا چه اندازه در به وجود آمدن این مشکلات تاثیرگذار هستند. شاید عده‌ای فکر کنند تمام مشکلات اقتصادی کشور به تحریم‌ها مربوط است و دشمن عامل آن‌ها است، اما همانطور که رهبر انقلاب فرمودند: بخش اعظمی از مشکلات به دلیل سوء مدیریت است که باید این اشکالات برطرف شود.

مشاور سابق نماینده، ولی فقیه در سپاه گفت: مشکلات کشور همانطور که رهبر معظم انقلاب بار‌ها فرمودند: با نگاه در درون کشور برطرف می‌شود. متاسفانه حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد مشکلات فعلی به دلیل عدم وجود مدیریت صحیح است. پس ما باید برای حل مشکلات مردم مسائل موجود در مدیریت را حل کنیم.

وی گفت: مردم ما به شدت مشکل دارند و اگر ببینند که مسئولان دلسوزانه به دنبال حل مشکلات آن‌ها هستند و همانگونه که رهبر انقلاب برای حل این معضلات راهکار ارائه می‌دهند، مسئولان نیز در حال تلاش برای حل مشکلات هستند، بسیار امیدوارتر می‌شوند.

سردار آسودی افزود: امروز وقت آن نیست که به دنبال مقصر بگردیم و مشکلات را به گردن او بیاندازیم، زیرا اینگونه رفتار‌ها معضلات کشور را حل نمی‌کند. بلکه باید راهکار‌های ارائه شده از سوی رهبر معظم انقلاب را اجرایی کنیم. ما در شرایطی هستیم که آمریکای خبیث در برابر مردم ما صف آرایی کرده پس باید با وحدت، یکپارچگی و رفاقت مردم و مسئولان دست در دست هم قرار دهند و تلاش کنند تا مشکلات موجود در جامعه مانند مسائل ارز، سکه و معیشتی حل شود.

مشاور سابق نماینده، ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی و همکاری مردم در مبارزه با احتکار و مفاسد اقتصادی در روز‌های گذشته بسیار مثبت و امیدوارکننده است. کشف کالا‌های احتکارشده به دست مردم نشان می‌دهد که همکاری خوبی میان مردم و مسئولان شکل گرفته است. این همکاری می‌تواند موجب بهبود شرایط شود. زیرا ما نیازمند یکپارچگی و وحدت در مقابل دشمنان هستیم.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *