پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

رویارویی شهباز شریف و نواز شریف

شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 634930
احتمال جداشدن مسیر شهباز شریف از رهبر حزب مسلم لیگ شاخه نواز وجود دارد.
رویارویی شهباز شریف و نواز شریف
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، تجربه بارها ثابت کرده است که نواز شریف سیاست را به خوبی می داند ولی مدیریت اجرایی را هرگز و در مقابل آن شهباز شریف تنها در میدان اجرای قوی است  ولی از سیاست چیزی نمی داند.

محمد نواز شریف سه بار بر کرسی نخست وزیری پاکستان تکیه زده است  ولی در مقابل شهباز شریف تها توانسته به سروزیری ایالت مهم پنجاب بسنده کند. یکی از رنج های نواز شریف این است که هیچ کس از افراد خاندانش به او اعتماد ندارند.

 شهباز شریف در دوران دادگاه های نواز شریف و دخترش مریم نواز و حتی در دورانی که نواز شریف برای دیدار همسرش، کشور را به مقصد لندن ترک می کرد بار مسئولیت های او را به دوش می کشید.به نظر می رسد فساد های مالی خاندان شریف باعث خدشه دار شدن اعتبار او در انتخابات پنجاب شده بود. در حالی که او می خواست به زودی جایگزین رهبر فعلی حزب مسلم لیگ نواز شود.

از مهمترین اقدامات شهباز شریف در سال گذشته تاسیس شبکه ریلی مترو در لاهور موسوم به "متروی نارنجی" با هزینه بسیار زیاد بود که باعث شد بسیاری از کارشناسان اقتصادی در پاکستان از او انتقاد کنند.  آنها معتقدند که باوجود مشکلات زیاد در پنجاب از قبیل کمبود مدرسه صرف این هزینه عاقلانه نبوده است.به نظر می رسد از این به بعد راه شهباز شریف و نواز شریف از یکدیگر جدا شود و هر کس کشتی خود را به  سمت هدفش هدایت کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *