جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ضرب و شتم کودک ۴ ساله توسط پدر معتاد

شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 634861
مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی از کودک آزاری در روستای مرند توسط پدری معتاد خبر داد و گفت: این پدر هم اکنون متواری شده و کودک به بهزیستی منتقل شده است.​
ضرب و شتم کودک ۴ ساله توسط پدر معتاد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محسن ارشدزاده  با اشاره به انتشار ویدئو دلخراشی از آزار و اذیت کودک 4 ساله توسط پدر معتادش در یکی از روستاهای مرند اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته این فیلم دلخراش در فضای مجازی پخش شد و بلافاصله ماموران اورژانس اجتماعی بهزیستی کشور این کودک آزاری را به دادگستری شهرستان مرند اطلاع داده و در ادامه اقدامات لازم برای نجات کودک آغاز شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه این دختر 4 ساله توسط پدر معتادش مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم قرار گرفته است ضمن اینکه با مراجعه ماموران اورژانس اجتماعی کودک به بهزیستی منتقل شده است.

مدیر کل بهزیستی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته کودک به پزشکی قانونی منتقل شده  تا به وضعیت جسمانی او رسیدگی و شدت ضرب و شتم مشخص  شود ضمن اینکه با حکم دادستانی این کودک تا تعیین تکلیفش به بهزیستی واگذار شده است.

ارشدزاده گفت: در حال حاضر وضعیت کودک به لحاظ جسمی و روحی مناسب است و پدر کودک متواری شده و تحت تعقیب است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *