پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

واکنش‌شفر به دلخوری دروازبان این تیم

شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 634827
سرمربی استقلال نسبت به حاشیه های ایجاد شده میان دروازه بان های این تیم واکنش نشان داد.
واکنش‌شفر به دلخوری دروازبان این تیم
به گزارش جهان نيوز،  وینفرد شفر سرمربی استقلال با حضور در برنامه ورزش و مردم درباره دلخوری حسینی از عدم حضور در دیدار با پارس جنوبی توضیحاتی را ارائه کرد.
 
سرمربی استقلال در این باره گفت: من اکنون دقیق به شما می گویم و همه باید بدانند چه اتفاقی رخ می دهد.
در بازی اول برابر پیکان، حسینی از ناحیه انگشت مصدوم شد و در بازی دوم نیز نمی توانست بازی کند. قبل از آن مشخص نبود کدام دروازه بان بازی می کند اما حسینی مصدومیت داشت.

رحمتی بازی کرد و خیلی خوب بازی کرد و نمی توانستیم به او بگوییم از دروازه بیرون برو. فوتبال یک ورزش تیمی است و نمایش یک نفر نیست. اگر حسینی شماره دو باشد، باید در تمرین بجنگد تا شماره یک شود. او باید برای شماره یک شدن تلاش کند و این برای همه بازیکنان وجود دارد. پژمان و خسرو و بازیکنان جوان نیز باید بدانند فوتبال بازی تیمی است. رحمتی اکنون خیلی خوب بازی کرده و چرا باید او را از دروازه خارج کنم؟

وی در ادامه تصریح کرد: حسینی و همه بازیکنان برای انتخاب اول شدن در پست خود شانس دارند اما بدون نظم این کار شدنی نیست.
شما رئیس فدراسیون هاکی هستید و در هاکی نیز همینطور است. نه فقط در استقلال و بلکه در همه باشگاه ها همین طور است. این اولین دروازه بان و بازیکن نیست که این اتفاق برای او رخ داده است. در جام جهانی روسیه، دروازه بان آلمانی بارسلونا بازی نکرد و نویر دروازه بان اول شد. حسینی و همه بازیکنان این شانس را دارند تا در تیم بازی کنند اما او باید یاد بگیرد که تیم شماره یک است.

شفر در پایان اما صحبت های خود را اینگونه خاتمه داد: من همه چیز را می دانم و قبلا هم گفتم پشت سرم نیز چشم دارم و از صورت بازیکن شرایط او را می فهمم. وقتی من شماره دو هستم، برای شماره یک می جنگم. در حال حاضر او نمی تواند در بازی بعدی بازی کند و باید کار کند تا در بازی بعدی حضور داشته باشد. رحمتی زمان زیادی شماره دو بود و خوب کار کرد و شماره یک شد

به این ترتیب به نظر می رسد رحمتی همچنان دروازه بان اول استقلال است و در دیدار با فولاد و السد نیز فیکس خواهد بود.

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *