جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

افزایش تعداد کشفیات انبارهای احتکاری

شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 634816
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی انبارهای نگهداری کالاها قابل رصد است و هیچ انباری خارج از سامانه جامعه تجارت نیست، گفت: به این دلیل تعداد کشفیات انبارهای کالاهای ا
افزایش تعداد کشفیات انبارهای احتکاری
به گزارش جهان نيوز، رمضانعلی صادق‌زاده شیخان در مورد مراحل انجام سامانه‌های مرتبط با قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: این سامانه شامل پنج سامانه است که می‌توان به سامانه جامع تجارت (داخلی و خارجی)، سامانه ره‌گیری، سامانه شناسه کالا، سامانه جامع انبارها و سامانه یکپارچه اعتبار سنجی و است. 
 
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با بیان اینکه اینکه مراحل تکمیل این سامانه به خوبی در حال انجام است، افزود: سامانه انبارها عملیاتی و مرتبط با سامانه جامع تجارت است و ورود و خروج هر کالایی در سامانه انبارها کاملا مشخص است. 

صادق‌زاده شیخان اظهار داشت: در حال حاضر تمامی انبارهای نگهداری کالاها قابل رصد است و هیچ انباری خارج از سامانه جامع تجارت قرار ندارد، به همین دلیل تعداد کشفیات کالاهای احتکاری در این انبارها در کنار گزارشات مردمی زیاد شده است. 

وی افزود: سامانه شناسه کالا با ثبت شناسه 11 گروه کالایی در حال فعالیت است و کد رهگیری هم در مورد دخانیات و تلفن همراه عملیاتی شده و در مورد سایر کالاها هم طبق برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود. 

سامانه جامع انبارها، امکان  مدیریت ورود و خروج کالا از مراکز نگهداری در حوزه کالاهای هدف را فراهم کرده است. 
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *